Salut,
Problema: Motorul moare la relanti, accelerat se tureaza, apoi moare.
Merg la service, mi se spune ca este clapeta de acceleratie, o curata ( fara de demontare ), apoi incearca sa o calibreze din soft si nu reuseste.
Verdict: clapeta de acceleratie trebuie schimbata, pret 1250 de lei noua.
Refuz schimbarea, cumpar de la dezmembrari(200 de lei) o clapeta dupa codul piesei, o curat si o montez in spatele blocului, ca rezultat masina nu mai moare la relanti dar sta la 1400 de ture, in rest se poate merge cu ea. Merg la service pentru recalibrare, nu se reuseste nici de data aceasta recalibrarea, acelasi verdict. Iar acum moare din nou la relanti, dupa incercarea de recalibrare.
Nu stiu ce sa-i mai fac, chiar trebuie sa cumpar alta noua?
Rezultat diagnoza: https://ibb.co/ioXt5F
SEAT TOLEDO II Berlina [1M2] [04.1999 - 05.2006] 1.6, 74 KW
Serie șasiu: VSSZZZ1MZXB021203 Cod motor: AKL An fabricatie: 1999
Multumesc