In primul rand trebuiesc demontate torpedoul si plasticul din dreptul genunchilor soferului. Apoi trebuiesc extrase aeratoarele vechi, cu ajutorul unui cutit lat, fara varf, sau surubelnita lata. Aeratoarele au 4 cleme de prindere (cele exterioare), sau 8 cleme (cel din mijloc). Cu mare atentie se introduce scula pe care o aveti sub aerator si ridicati usor pana se elibereaza cleme de dedesubt. Apoi se trage inspre voi cu mana de aerator. Ar trebui sa iasa. Oricum, asta e partea cea mai "tricky". Buretele cu care e invelit bordul e destul de elatic si permite ceva compresie fara sa ramana urme. Retineti directia in care se deschid aeratoarele vechi, la fel trebuiesc montate cele "noi". Dupa ce le extrageti pe toate, trebuie date 3 gauri, cate una la fiecare aerator, cam pe directia unde ies firele de la lumini. Eu am dat gaura de 8 mm, dar merg date si de 10 mm daca aveti buretii de izolare pe firele de la aeratoare. Acei bureti vor trebui introdusi in aceste gauri dupa ce ati trecut cu firele. Eu incep montajul de la aeratorul de la pasager. Imi pregatesc firele, le leg la aerator, trec capetele firelor in acea gaura data, apoi bag tot ansamblul in pozitia finala. Nu uitati pozitia corecta de montaj, cea de care am pomenit mai sus, sa nu va treziti ca unul se deschide rotind in sus rozeta si altul in jos . Veniti cu firele inspre aeratorul din mijloc si legati firele prelungite putin ale acestuia la firele care vin de la cel din dreapta. Continuati sa duceti firele inspre aeratorul din stanga. Procedati la fel cu firele ca la aeratorul din mijloc, respectand polaritatea. Firul negru e minus, cel rosu e plus. Dupa ce ati legat si ultimul aerator, mai lasati inca vreo 25 cm de cablu pentru legarea la potentiometrul de reglare a luminozitatii luminilor ambientale. Firul de minus se leaga la firul maro ce iese din acest potentiometru. Firul de plus se leaga la firul gri cu dunga albastra. Testati daca luminile functioneaza corect, cupland la loc temporar comutatorul de lumini si cel de reglaj intensitate lumini ambientale. Daca totul a fost facut cum trebuie si luminile se aprind, puteti introduce toate aeratoarele in bord, pozitionati firul dintre ele corect (ca sa nu fie atins cand montati torpedoul si celalalt plastic la loc) si asamblati totul la loc.
Si cu asta ati realizat inlocuirea aeratoarelor !