18 Ian 2013, 18:10
MAF = Mass Airflow Sensor, adca senzor de masa de aer trecuta prin dreptul lui. Nici n-am zis ca ai zis MAF , te-am contrazis la ce ai afirmat doar -"verifica furtunul de vacuum de pe admisie". Acel furtun duce vacuum undeva, nu stiu unde, astept sa-mi spui tu. La mine nu am vazut asa ceva, si nici la Arosa -AUB, care e identic cu AUS, doar e de 1,4 si atat. Limba asta romana lasa loc de multe interpretari. Apoi ai zis de senzorul MAP de pe admisie. Daca spuneai de senzorul MAP de pe galeria de admisie, era altceva deja. In general cand spui "admisie" te referi la ce este inaintea clapetei de acceleratie. De aia am presupus ca vorbesti de motoarele diesel(poate aveai diesel, ca nu scrie in profilul tau ce ai), care chiar au un furtun de vacuum ce pleaca din carcasa filtrului de aer si , dupa el, urmeaza MAF-ul inspre motor. Intelegi acum de unde diferendul? Ar fi bine sa fie problema semnalata de tine si la masina lui Iulian si sa-si rezolve problema.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...