Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
zsolt43
Mesaje: 6
Membru din: 27 Dec 2015, 10:22

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

20 Iul 2016, 19:34

ok pai posibil ca ii bateria saaau alternatorul din cauza ca ... la relantiu iluminarea din bord + faruri si stopurile imi clipesc un pic .... si masina are un relantiu destul de stabil insa am o toba sport pe masina si se aude ca intrerupe chiar cand clipesc .... mentionez ca ( alternatorul lam schimbat cu una din dezmembrari din cauza unui mecanic care a distrus axa de la rotor si nu am avut bani de una noua.... si urmeaza candva sa schimb si bujii ca is cam arsi electrozii) dar ms

edit: zilele astea am mai observat ca era nevoie sa tin cheia mai mult pe pornire adica da la automat parca porneste... moare si dupa aia porneste ... dar astea toate is cand face cand nu
Seat Leon 1M '04 1.6 16v BCB 105CP
 
zsolt43
Mesaje: 6
Membru din: 27 Dec 2015, 10:22

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

06 Sep 2016, 08:53

Bun revin cu update. Am schimbat regulatorul de tensiune si in mare sia revenit masina insa tot imi da codul respectiv

17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1180 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

Sau sin cand in cand fara intermitent adica constant.... astea sa zicem ca pun vcdsu sterg tot pornesc dupa max 1 minut iara apare mult laudatul check engine.... ma gandesc ca nu mai am alternativa ... trebuie schimbata :(
Seat Leon 1M '04 1.6 16v BCB 105CP
 
yoomaca
Mesaje: 2
Membru din: 27 Oct 2016, 07:48

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

27 Oct 2016, 08:06

Salut baieti sunt nou aici si nu ma pricep cu siteul am si eu o problema la un seat leon din 2003 1.6 16v cod motor bcb am ceckul aprins in bord si am facut o diagnoza cu un tester si mia dat 5 coduri de eroare am atasat poza cu codurile daca se vede va rog sami ziceti ce trebuie schimbat sau ce sa fac sau ce inseamna codurile multumesc si scuze de deranj
Imagine
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

27 Oct 2016, 09:20

 
EugeniuSandu
Mesaje: 3
Membru din: 30 Oct 2016, 22:29

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

30 Noi 2016, 08:58

Salut domnilor, am si eu o problema su sonda lamda din cate am citit in paginile anterioare cred ca e defecta irecuperabil si trebuie inlocuita cu una noua iar ce recomandati vad ca este NGK?
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 036 906 034 CN
Component: MARELLI 4MV 4251
Coding: 00031
Shop #: WSC 01266
VCID: 60CBA4B3C883
WVWZZZ1JZ2W462246 VWZ7Z0A4496609

3 Faults Found:
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible
P1190 - 35-10 - - - Intermittent
17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus
P1180 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

30 Noi 2016, 10:07

E de schimbat. Nu vei gasi universale, deci doar OEM - NGK.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
EugeniuSandu
Mesaje: 3
Membru din: 30 Oct 2016, 22:29

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

30 Noi 2016, 16:59

OK multumesc frumos de raspuns dany19940, asa voi face voiam doar sa-mi mai comfirme cineva de aici. Nici nu voiam sa iau universala ca am experiente neplacute cu dinastea universale sau facute de firme dubioase.
Multumesc, stima

 
Avatar utilizator
AlexRuLeS
Mesaje: 325
Membru din: 05 Oct 2014, 20:15
Localitate: Ploiesti [PH]

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

30 Noi 2016, 18:36

Pe langa 3 erori lambda mai am si Catalyst System Efficiency Below Threshold. Cu ceva timp in urma imi zdranganea catalizatorul, e posibil sa fie... gol?
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

30 Noi 2016, 21:09

Gol complet nu, dar fagurele spart in interior da.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
AlexRuLeS
Mesaje: 325
Membru din: 05 Oct 2014, 20:15
Localitate: Ploiesti [PH]

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

01 Dec 2016, 13:59

Multumesc pentru raspuns!
 
EugeniuSandu
Mesaje: 3
Membru din: 30 Oct 2016, 22:29

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

08 Dec 2016, 23:50

Gata astazi am rezolvat problema, am schimbat sonda lambda 570lei NGK, erorile au disparut.
Acum sper sa tina la fel cat cea originala si sa nu patesc precum ceilalti useri care dupa cateva luni s-au confruntat cu aceleasi erori
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 036 906 034 CN
Component: MARELLI 4MV 4251
Coding: 00031
Shop #: WSC 01266
VCID: 60CBA4B3C883
WVWZZZ1JZ2W462246 VWZ7Z0A4496609

No fault code found.
Readiness: 1010 0001
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

09 Dec 2016, 08:08

O sonda lambda are o durata de viata de cam 150000km, deci...In legatura cu catalizatorul care zornaie, ieri am avut la diagnoza o masina care nu se tura decat foarte putin. Dupa multe investigatii, am ajuns la concluzia ca avea catalizatorul infundat din cauza desprinderii si faramitarii lui, ducand la infundarea fagurilor. A fost taiata toba respectiva si asa era - doar praf mult. A fost golita complet si pus capacul taiat la loc si surpriza: motorul se tura normal. A ramas sa cumpere alt catalizator si sa schimbe toba goala ca sa iasa noxele. Deci...aviz celor interesati!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Eugen T.
Mesaje: 1
Membru din: 21 Feb 2017, 13:19

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

21 Feb 2017, 13:27

Am si eu o intrebare...acum catva timp am facut o diagnoza si mi-a dat prima sonda defecta....masina merge ok nu am simtit nimic ...nu am schimbat sonda.... la pornire , pana se incalzeste putin masina nu sta la relanti , trepideaza si cateodata se opreste , apoi nu mai are nici o problema...intrebarea este daca sonda este de vina sau este altceva...alte erori nu a dat. Masina este un Leon 1,6 16V 77kw AUS.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

21 Feb 2017, 15:17

Da.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
nolimit
Mesaje: 53
Membru din: 17 Dec 2012, 00:07
Localitate: Bucuresti

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

27 Aug 2019, 09:10

Salut!
Am si eu cateva erori pe sonda lamda 1 si as vrea pareri si daca cumva stiti codul piesei pe original al sondei.
Masina este un Seat Cordoba 2004 motor 1.4 16V BBY.
Cam astea sunt erorile
2 Faults Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Masina are in jur de 200.000 km si este pe gaz.
Pana acum i-am curatat clapeta de acceleratie, verificat si curatat cu spray de contacte mufa sondei lamda 1.(verificat continuitate pe anumiti pini din mufa.) Erorile au fost sterse de nenumarate ori dar apar dupa o intarziere de aproximativ 5 minute de cand plec cu masina de pe loc. Am avut si cazul in care martorul s-a stins singur si a reaparut dupa o repornire.
Am ajuns la concluzia ca ar trebui sa o schimb dar inca mai cercetez. Mi-au fost date si sfaturi sa fac motorul (segmentat) cu pretextul ca sonda este imbacsita si ca as schimba-o degeaba. Imi consuma in jur de 2,5 litrii de ulei la 10.000km. In admisie este depunere grava de ulei.
Pun si 2 poze cu ce am gasit pe la clapeta de acceleratie (nu a fost curatata de cel putin 100.000 km). Va urma si curatarea EGR-ul.
Imagine.Imagine
Seat Codoba 2004, motor 1,4 16v BBY
Dacia 1310 TLX 1988, motor 1,4
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori