Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Cat am platit in service-uri.

26 Dec 2014, 09:37

Fix dublu fata de cat ar fi costat in orice servis normal ;
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
eugenBV
Mesaje: 42
Membru din: 09 Ian 2013, 23:35
Localitate: rasnov,BRASOV
Contact:

Re: Cat am platit in service-uri.

06 Mar 2015, 13:17

seat ibiza 1.2 12V BME schimb ulei+filtre 370 lei in brasov la autocheckcenter.
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Cat am platit in service-uri.

06 Mar 2015, 14:36

bgd_b92 scrie:
Fix dublu fata de cat ar fi costat in orice servis normal ;

Nu ai vazut ca iau pus si acumulator nou... Pretul e ok.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
Phlom
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Cat am platit in service-uri.

20 Apr 2015, 21:45

220€ la 90k km. Schimbate toate filtrele + ulei cutie viteze. Mult dar faptul ca am facut toate service-urile la reprezentanta m-a scutit de cheltuieli mari la ultima problema cu 1.2TSI-ul...
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cat am platit in service-uri.

21 Apr 2015, 17:42

ai avut probleme cu el si rezolvate pe garantie?
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Phlom
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Cat am platit in service-uri.

23 Apr 2015, 22:30

Off-topic: Schimbat motorul. Nu pe garantie (eram iesit de luni bune), ci pe asa-zisa "kulanza".
Segmenti ruptisi buza piston 1 (dinspre lant parca) rupta, pierdut presiune, pusa pe platforma, service, constatare, multi nervi si drumuri, asteptat cam 90 si ceva de zile, apoi sosit noul motor si montat. Toata aventura am descris-o pe un blog si pe un forum vecin. Noul motor merge diferit de primul, in rodaj nu a papat nici 1mm pe joja de ulei, consumul mai mic cam cu 0.5%. Ca sa nu exagerez cu off-topicul, problema ar fi fost de la proasta constructie a pistonului (aliajului). Eu am zis asa: a cedat un segment, ungere defectuoasa pe acel perete, apoi de la temperatura ridicata a cedat buza pistonului. Si de acolo... istorie lunga. Lantul incepuse sa se auda putin la pornire uneori. Eu de ala ma temeam, dar nu de piston. Intrati pe blog si vedeti.
Acum motorul merge superb! Abia i-am facut primul schimb de ulei. Din pacate o sa fiu nevoit sa o vand ca sa luam alta masina mai incapatoare. S-a marit familia. Pentru mine si sotie era perfecta. Taxe mici, economica, putere, aspectuoasa. Dar nu o dau in Romania ca preturile sunt batjocura. Stiu ca asta e piata, dar nu.

On-topic:
Servisarea a costat 190Euro. Ulei intra mai mult noul motor, ca noul carter ar vrea 3,9L, fata de 3,6L cat era in vechiul motor. Plus uleiul din filtru se duce cu cateva sute de ml peste 4L. Abia am trecut de 85k km.

Seara buna!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori