De ceva timp mi se intampla o chestie ciudata la masina.
Iarna, vara, nu conteaza, reglez temperatura pe 22 grade (am A/C Climatic) si ma trezesc ca-mi da caldura de iau foc
Vara, la 40 de grade e si mai misto' dau drumu la A/C si, in loc de rece, imi da aceeasi caldura sufocanta.
Se rezolva oarecum cu o oprire a motorului de cateva minute si repornire, dar totusi.
Acestea fiind explicatiile, am purces la o verificare cu vag-com'ul din dotare si am descoperit:
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
41-00 - Blocked or No Voltage
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Deci celebrul V68 e in coma saracu'.
Desfacut torpedo, bagat maini, zgariat maini, injurat, etc, si descoperit motorasul cu pricina.
L-am scos afara si am vazut ca functioneaza normal; face figuri doar in sarcina, atunci cand trebuie sa miste cele doua clapete. Am desfacut inclusiv modulul de angrenare a rotii zimtate; in interior e un angrenaj interesant, dar toate rotile zimtate de acolo sunt in regula. Am montat tot la loc, nu mi-au ramas suruburi, dar functionarea e la fel ca in trecut.
Intrebarea mea e daca celebrul V68 poate fi reparat sau doar inlocuit?
Nu am facut poze cu operatiunea din simplul motiv ca oricum voi desface inca o data tot si cel mai probabil voi posta atunci.
Astept pareri, sugestii, etc
Multam