Revin cu mici completari la aceasta "prezentare"
In necunoasterea mea, am crezut ca am reparat motorasul V68, de fapt eu il reparasem pe V154.
Desigur V68 facea in continuare probleme, iar aerul fierbinte era la el acasa si imi facea viata grea la volan
Ieri, am "atacat" si V68 (pozitionat deasupra pedalei de acceleratie, oarecum) si nu vreau sa mai povestesc in ce hal m-am chinuit. Reparatia la V154 a fost jucarie pe langa asta.
In cele din urma, sper eu, l-am "rezolvat" si in micile teste facute dupa operatiune, a parut sa functioneze bine. O sa-l mai chinui in zilele urmatoare.
Multumiri colegului dany19940 pentru "micile indrumari" si desigur, si celorlalti colegi care m-au "fortat" sa ma apuc de treaba.
Pentru cei interesati - nu va apucati daca nu aveti rabdare; eu am lucrat cam 6 ore la fiecare dintre cele doua motorase.
P.S. NU am facut poze pentru simplul motiv ca intr-unul dintre link-urile postate mai sus, este descrisa operatiunea mult mai bine decat as fi putut eu s-o fac.