Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Lucian
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 387
Membru din: 20 Ian 2011, 19:58
Localitate: Bucharest

Problema grava, MI

20 Ian 2011, 20:37

Salut. Sunt nou inregistrat pe forum aici, dar sper sa primesc ajutor/opinii/pareri despre problema actuala. Speram sa ma inregistrem pentru altceva, nu pentru probleme, dar din pacate pentru mine ince cu "stangul".

Am o SEAT Ibiza din 2006, 1.2 , benzina.

Problema sta in felul urmator: De vreo 3-4 saptamani, in trafic, dupa ce reduc viteza, cand accelerez, ramane la "relantiu" si nu mai vrea sa accelereze deloc, deci raman fara acceleratie (si trepideaza). Trebuie sa opresc motorul si sa o pornesc din nou, dar apoi iar cand am trafic in fata si trec din viteza 4 in 3, sau 3-2 de exemplu, dupa ce accelerez, iar nu mai vrea sa accelereze deloc. Mentionez ca pe autostrada, de la Bucuresti spre Pitesti nu am avut problema asta, deoarece am mers cu viteza constanta, dar din Pitesti la Slatina, am oprit de 10-15 ori din cauza aceasta. Pe langa acestea, se aprinde butonul de "Check engine" din bord.

Am dus si masina la "tester" si rezultatul a fost "Random/Multiple Cylinder Misfire Detected" , de exemplu "16685\P0301\000769 Cilinder 1 Misfire Detected. Si la cilindrul 2 si la 3 la fel. Posibile 3 cauze: Ignition system, fuel injectors, fuel pressure.
A fost tatal meu si cu masina la 2 service-uri diferite, si i s-a spus ca da rateuri, cand la cilindrul 1, cand la 2 , cand la 3, ca se intrerupe curentul de la injectoare. Masina e in 3 pistoane. Mi s-a spus ca e posibil ca, calculatorul de bord sa fie defect, dar doar posibil, nu sigur. Se se aprinde butonul de "Check engine". Un inginer de acolo a garantat ca nu e din bobina, nici din injectoare si ca nu are rost sa schimb acele piese, sa dau banii degeaba.

Aveti vreun sfat cu posibile cauze/solutii? Ce as putea sa fac? Chiar se poate sa fie de la "cumputerul de bord"? Daca da, am auzit ca e in jur de 1000 de euro, este real?
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema grava, MI

20 Ian 2011, 22:12

Probabil te lasa bobinele de inductie.
Ia incearca sa le inlocuiesti cu altele functionale.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
zz_top79
Mesaje: 181
Membru din: 24 Iul 2009, 10:29
Localitate: BACAU
Contact:

Re: Problema grava, MI

21 Ian 2011, 15:14

Salut colega, eu am patit acelasi lucru la seatul meu ibiza tot motor 1.2 si au fost bobinele de inductie s-au ars pe rand intr-o sapt una intr-o sapt alta si m-au costat 150 lei bucata. Sunt foarte usor de montat. Multa bafta si spor la montat!
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema grava, MI

21 Ian 2011, 18:02

Iti recomandat, acelasi lucru pe care ti l-au racomandat si stimabili colegi care ti-au raspuns anterior: schimba bobinele de inductie.
Multiple Cylinder Misfire Detected, inseamna rateu pe cilindrul sau cilindrii, care sunt indicati la scanarea cu Vag-Comul.
Si eu am patit-o, au picat 2 odata, o bobina e usor de schimbat, gasesti pe aria Cordoba, la Tips&Tricks un DIY despre cum sa le schimbi.
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
Avatar utilizator
Lucian
Moderator
Subiect Autor
Mesaje: 387
Membru din: 20 Ian 2011, 19:58
Localitate: Bucharest

Re: Problema grava, MI

21 Ian 2011, 18:15

Va multumesc pentru raspunsuri, colegii. In cursul saptamanii viitoare o sa il trimit pe tata in service cu ea pentru verificarea bobinelor de inductie (eventual schimbarea lor), cum ati spus, deoarece momentan sunt plecat in alta localitate. Ar fi bine sa fie aceasta problema.

Raman dator :D Si o sa postez saptamana viitoare daca s-a remediat problema.
Numai bine!
 
ginelenache
Mesaje: 18
Membru din: 12 Mar 2011, 19:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema grava, MI

27 Mar 2011, 20:37

Corect. Simptomele sunt clare de bobine defecte.
 
Avatar utilizator
Kos
Mesaje: 24
Membru din: 03 Mar 2010, 14:06
Localitate: Oradea
Contact:

Re: Problema grava, MI

31 Iul 2011, 22:12

Salut. Sper că ți-ai rezolvat problema până acum. Dacă nu... Vineri mi-am scos mașina din service. Problemă identică cu a ta. Motor 1.2, 2007. LA mine au rezolvat. Au scormonit 3 ore să-i dea de cap. Prima oară ziceau că e una dintre bobine. Nu a fost. După aia, bujii.. Nu au fost.. După - injectoare.. Nu au fost.. Din fir în fir, au ajuns la supape. Presiunea din una dintre supape era cu muuuuuullt mai mică decât ar fi trebuit să fie... Au rezolvat băieții de la AD Garage. Manoperă: 600 Ron, Piese și consumabile: 530 Ron. Preț final: 1130 Ron, Lipsa tremuratului și a check engine-ului: priceless. :D
Seat Ibiza 1.2, 51kw, 70 cp, CalaBlueeeeeeee...

 
Costinel
Mesaje: 196
Membru din: 18 Apr 2011, 15:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Problema grava, MI

07 Dec 2011, 15:12

Salut mifire cilinder 2 imi da si mie si se cam plimba pe cilindrii, check engine aprins in bord nu se mai stinge cu vagcom - dar cum masina este tdi eu nu am bobine din cate stiu deci....?? ceva idei
Multumesc si astept idei.
Costinel leon 1m 1.9 tdi arl 150 hp;
Leon 5f st 2.0 tdi 150 hp
 
Costinel
Mesaje: 196
Membru din: 18 Apr 2011, 15:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Problema grava, MI

07 Dec 2011, 15:15

Scz am uitat sa specific- schimbat - bujii, releu bujii, senzor temperatura, releu contact. Si acum de la Avia sa aflu ca s-ar putea sa fie ecu defect. astept idei.
Costinel leon 1m 1.9 tdi arl 150 hp;
Leon 5f st 2.0 tdi 150 hp
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema grava, MI

07 Dec 2011, 15:29

Masoara compresia pe cilindri, vezi traseul de alimentare cu motorina si injectoarele.
ECU se defecteaza extrem de greu.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Patrick2018
Mesaje: 1
Membru din: 07 Apr 2018, 15:41

Re: Problema grava, MI

07 Apr 2018, 15:47

Salut am si eu o problema la un seat ibitza 1.4 benzina mi se aprinde semnul de motor am puso astazi pe tester si imi apare ca clindru 3 nu merge in parametri normali ma puteti ajuta cu detalii?
Imagine
 
Avatar utilizator
SeatLW
Mesaje: 99
Membru din: 08 Ian 2013, 17:24
Localitate: Vaslui-Iasi

Re: Problema grava, MI

07 Apr 2018, 21:52

Posibil bobina de inductie dusa sau pe duca! De inlocuit!
Simti vibratii in mers, ca si cum ar merge in 3 pistoane?
Am avut una dusa recent, pierdere de putere si mers neregulat motor. "Missfire Cylinder 1" pe tester. Am inlocuit bobina si merge perfect.
Confirmare vizuala, scoti bujia si vezi daca e innegrita si imbibata in benzina, semn ca nu exista ardere pe cilindrul respectiv.
Seat Cordoba 1.4
BXW 63Kw

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori