luci&dana scrie:
asa s-a aprins ieri pe autostrada dinspre Bucuresti spre Constanta . Simptome:...masina nu se mai accelera, odata cu acel martor s-a aprins si alternatorul, fluctuatii foarte mari la relantii, masina trepida la relanti, iar cand incercam sa plec...pornea si mergea in suturi. Ce mi s-a parut extrem de dubios, era atunci cand schimbam vitezele...daca nu o faceam repede, se aprindea martorul de la alternator si se oprea motorul. adica...in punctul ala mort dintre schimbarea treptelor, turometrul revine la relanti...la mine se ducea pana la 0, se auzea un click, se aprindea martorul de la alternator si se oprea masina. asa ca la fiecare intersectie, am stat cu piciorul pe la acceleratie . pana ajung in service...adica peste vreo saptamana...astept pareri despre problemele astea.am sunat la Seat la service si au spus ca este o bobina si sa merg linistit acasa...asta cand mai aveam eu inca vreo 100 de km de autostrada cu viteza fenomenala de 60 ca mai mult nu vroia
aceasi problema am avut si eu acum o saptamana dar la mine peste 30km/h nu ma i voia sa urce problema rezolvata schimband o bobina de inductie pretul ei fiind 117 lei si am schimbato chiar eu