Salut,
Am sa ma apuc sa verific tot ce mi-ati spus mai sus cand prind o zi cu soare.
Masina se misca cam 50 km pe zi, 90% in oras, dar nu sta sub 3000 de ture
o cam calc.
Problema asta nu stiu daca o avea si inainte, dar am tinut-o 3 saptamani parcata si la a 3-a am mutat masina in alt loc, dupa inca o saptamana in a 4-a saptamana am vrut sa plec, si am observat ca nu se mai deschide masina, am zis ca poate a ramas cheia de la alarma fara baterie (masina are alarma separata de inchiderea ei), am schimbat bateria la cheia de la alarma si tot nu merge, am zis sa ma uit la becul de clipoceste in parbriz si acolo am observat ca nu se mai aprinde acel beculet rosu. Masina a ramas blocata, nici cu cheia nu mai puteam sa intru pe usa, norocul meu a fost ca portbagajul nu a ramas blocat. Buun am intrat prin portbagaj, dau sa pornesc dar nimic bateria moarta..... Am rugat un vecin sa vina sa-mi dea curent, masina a pornit intr-un final
Am demontat bateria am lasat-o toata noaptea la incarcat, a doua zi am pus-o masina. Porneste instant, numai ca singura chestie dubioasa e casetofonul care nu porneste, de aici am ajuns sa pun testerul. ...
Pe tester am observat ca atunci cand tragi de volan stanga/dreapa pe loc scade mult amperajul si revine greut, se observa scaderea intensitatii si la luminile din bord, iar cand dau semnal si aprind becul din interior clipoceste si el pe frecventa cu semnalul de directie.
Multumesc de indicii, o sa ma apuc cat mai curad de verificari si am sa revin cu ce am facut.
Ma gandesc ca primul fapt sa schimb bateria cu una mai buna, momentan are un rombat de 62ah.