Salutare & la multi ani ! in seara asta am facut un drum de vreo 20km, condus sportiv, cu accelerari pana in 3500-4k rpm . cu 5 min inainte sa ajung acasa, am aruncat un ochi in bord si temperatura apei era la 120° . am lasat-o 10 min sa se raceasca, am desfacut capacul de la vasul cu antigel si a aruncat ceva apa, iar culoarea apei s-a schimbat, acum e maronie :\
dupa ce s-a racit, am mai condus vreo 10 minute, dar a ramas la 90° . stiti cam de la ce ar putea fi ? apoi, n-ar trebui sa porneasca vreun ventilator ceva sa sufle-n radiator cand ii dau pedala ?
acesta e singurul ventilator prezent sub capota, pe care nu l-am vazut niciodata sa se miste in 6 ani de cand am masina .
a doua chestie, acum cativa ani am facut o prelungire furtunului care baga gazele de carter in admisie, pentru ca imi baga ulei care apoi se prelingea pe galeria de evacuare . ieri motorul era curat, acum a facut balta de ulei pe motor, parca a explodat
ajutor , va rog?