Salut! Anul trecut s-au ars 2 bobine la distanta de nici o săptămână,le-am schimbat pe ambele. Acum o luna s-a mai ars una.. Am schimbat-o și pe a 3 a dar mi-a rămas eroarea în bord "check engine" am zis ca merg luni la tester fiindcă era vineri seara și nu găseam la nimeni. Am rămas doar cu eroarea în bord, mersul mașinii era perfect. O pornesc luni merg cu ea câțiva km și brusc îmi da în nas și nu se mai accelera, în același timp se aprinde și martorul EPC. O trag într o parcare ușor la relanti și o las acolo în speranța că vin cu o diagnoză. Peste 2 zile vin cu diagnoza dar mașina nu pornea. După câteva încerci reușim sa o pornim dar mergea numai în suturi și ca un tractor... Am luat încă o bobina și un set de bujii iridium ngk ca tot așa aveam pe mașină dar aveau 40 000 km. Am schimbat bobina dau sa pornim ,pornește dar nu merge rotund și sta turata. Ea normal stătea la 750 nu la 1100 . Am curățat EGR și câteva mufe cu spray contacte electrice. Clapeta a fost curățată și adaptata anul trecut .
Acum sta turata la 1100 și mă obliga sa pun mereu ambreiaj jos la orice ridicare de pe pedala de acceleratie,și nu merge nici rotund motorul . martorii de epc și check sunt încă aprinși. Am fost la 4 oameni cu vagcom și Vcds dar nimic.. Nu mai vrea sa se conecteze la Engine..Doar la instrumente.Filtrele sunt schimbate,ulei la fel ,bujii beru iridium 4 bucăți montate ieri și 4 bobine beru montate tot ieri ...EGR curățat ,clapeta anul trecut.. Am scos și radioul mașinii dar degeaba.. n am treaba cu alți senzori (switch frână abs fiindca functioneaza corect) însă nu pot intra în diagnoza motorului..Ce este de făcut ??? va rog am băgat 1000 lei în ea zilele astea și tot nu reușesc sa îi dau de cap. Anul trecut diagnoza funcționa ..ieri nu ... Nu mai cumpăr nimic fiindcă nu știu ce are pana nu aflu diagnoza ,dar Cum sa mă conectez ..Nici la service uri mai mari nu a funcționat ... ibiza 1.4 bby