Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Ibiza TDI Limp Mode

07 Iul 2015, 23:24

Fa asta ca sa verifici sursa erorii 18000: pornesti masina, intri pe engine 01 -> measurements -> canalele 10 11 si vezi cu contact pus vezi care este presiunea atmosferica (tre sa fie 1 bar) si presiunea citita de MAP. Compara, ar trebui sa fie diferenta care provoaca eroarea. Acum tine laptopul pornit pe canalele astea si roaga pe cineva sa miste usor cablurile de masa sau cablurile senzorului map, vezi daca se schimba ceva in citirea valorilor. Sau pui laptopul pe capota si vezi singur dupa ce misti cablu dupa cablu. Ar trebui sa vezi daca e problema de contact. Sau te apuci si cureti punctele corodate cu spray contacte, rau nu faci masinii xhiar daca nu acolo e sursa.
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

07 Iul 2015, 23:44

Cred ca la astea te referi:

22:14:44 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
279.3 mg/str MAF 800-1100
989.4 mbar Atmos. pressure sensor -f96-
989.4 mbar Intake air press. 1900-2150
0.0 % Throttle 100%

22:14:44 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
903 /min Engine speed 2850-3150
1040.4 mbar Spec. intake press. 1900-2150
989.4 mbar Actual intake press. 1900-2150
92.4 % D.cycle MAP 55-75%
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Ibiza TDI Limp Mode

08 Iul 2015, 07:58

de fapt comparatia se face pe canalul 10 intre "Atmos. pressure sensor" si "Intake air press.", in cazul tau se pare ca senzorul functiona corect (in acel moment). dar de asta iti spun sa il urmaresti, sa vezi exact cand acest "intake air press" la relanti sau cu motor oprit/contact pus este foarte diferit fata de "atmos pressure sensor" (respectiv cand se genereaza eroarea 18000).

ca o precizare si fara legatura cu eroarea 18000, ce vezi pe canalul 11 e diferenta la intake press intre "spec" si "actual", adica comparatia intre ce stie ECU ca ar trebui ca presiune pentru o turatie anume si cea reala, masurata de MAP. la relanti ar trebui sa fie cvasi-similare, la motor turat o sa vezi in loguri ca "actual" trebuie sa fie cu un mic delay in urma "spec", este timpul luat de actuatorul turbinei pt a schimba geometria si a aduce presiunea la valoarea dorita. aici daca apar diferente mari masina intra in limp mode in mers, si o sa ai erori gen "charge pressure control" cum ai mentionat in primele posturi. daca turbina ar fi 100% ok atunci din nou e plauzibil scenariul cu masa care iti da peste cap senzorul MAP dupa ce a pornit corect dar incepe sa citeasca aiurea la un moment dat.

repet, toate presupunerile mele se bazeaza pe faptul ca tu spui ca nu ai aer fals, fara probleme la tubulatura, ca mecanic masina e ok.
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

08 Iul 2015, 08:27

Am facut programare la mecanic, din pacate abia maine dimineata.
Am incercat aseara sa fac testul din nou in treapta a 3-a, din pacate imi trebuie cativa km ca sa urce de la 1700 la 4000 si traficul nu imi permitea.

Turbina nu scoate zgomote suspecte si a mers sanatos pana la faza asta. Nu am un mers subturat, in weekend vede frecvent 4000+ ture. Din cate m-am priceput eu sa verific, nu trage aer fals, dar parca se aude un suierat fin in zona intercoolerului.

Merci mult de ajutor. Diseara o sa mai revin cu detalii, ca am o presimtire ca nu o sa am stare si iar o sa imi bag nasul.
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

09 Iul 2015, 10:48

Am fost la service, cred ca am rezolvat. Astept sa vad daca mai apare, sper sa nu.

Problema pare ca era la mufa de la MAP (cred ca aia e, la intrare in intercooler). Cand misca de ea se ducea de la 1000 la 2500.

Un fir era lipit si cand a tras de mufa s-a rupt. L-a lipit si acum vad ca e ok. Astept weekendul sa fac un drum mai lung sa o testez.

Multumesc mult de ajutor!
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

10 Iul 2015, 23:07

Doar nu credeati ca se opresc aici problemele, nu?
Masina merge aproape normal, nu mai intra in limp mode, dar daca o calc la 1800 las nor de fum negru. Pe tester a aparut din nou eroarea 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 35-00 - Implausible Signal
Poate avea legatura cu fumul? Repet.... MUUUULT fum. Din cate a spus baiatul de la service turbina functioneaza chiar foarte bine.
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

12 Iul 2015, 15:14

Din nou in LIMP MODE de sambata dimineata, dar acum nu mai da fum...
Am incercat cu mufa de la MAF scoasa, i-am dat putina talpa pe loc. Nu scoate fum. Cu mufa bagata scoate.

Erorile curente sunt:

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
            P1592 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground
17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P0101 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 1 1 0 0 1


Posibil ca din cauza MAF-ului sa bage prea mult aer in turbina si sa intre in limp?
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Ibiza TDI Limp Mode

12 Iul 2015, 17:21

Ideea ar fi sa nu mai incepi sa scoti tu mufe si sa faci teste si apoi sa faci diagnoza, ca nu stii care e eroarea care de fapt te incurca. Sterge toate erorile si imediat ce apare problema fa diagnoza, fara nici-o interventie la motor.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

12 Iul 2015, 17:35

Nu mai sterg nicio eroare pana maine/poimaine cand ma duc din nou la service. Le las sa le vada mecanicul.
Erorile astea (mai putin 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground care cred ca e din cauza ca am scos mufa si am pornit motorul asa ) le-am avut si prima data cand am scanat masina dupa ce a intrat in limp mode. Deci cauza care a provocat atunci limp mode a revenit.
Treaba e ca am mai multa incredere in voi decat in service.
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

14 Iul 2015, 12:43

Aparent problema era la senzorul MAP. L-am inlocuit si acum merge bine, nu scoate fum, trage ok. O mai lasam cateva zile pentru concluzii finale.
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Ibiza TDI Limp Mode

14 Iul 2015, 13:22

daca ai avut fire rupte la el, clar trebuia reparata problema. sa vedem daca doar asta a fost cauza.
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

14 Iul 2015, 14:40

Probabil a cedat din cauza fluctuatiilor de curent. Cert e ca era defect.
Merci mult de ajutor! :hi
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

15 Iul 2015, 21:53

Dupa o tura de ~25km pare totul ok, se simte un pic mai linistit motorul parca, merge mai lin. Fara fum, trage sanatos. Sa speram ca o tine asa.
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
Giully4u
Subiect Autor
Mesaje: 242
Membru din: 08 Mai 2009, 05:00
Localitate: Craiova

Re: Ibiza TDI Limp Mode

25 Apr 2017, 18:51

Uhm.... salut :D

m si eu o problema. Am luat de 2 ori limp mode la talpa dar numai in treapta a 5-a. Prima data cu eroarea:

P0234 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

iar a 2-a oara cu eroarea:

17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-00 - Positive Deviation

Clar e problema de overboost.

Din log-uri se vede ca face overboost dupa 3200rpm.
Din logul pe canalul BS011, pare ca geometria ar agata: https://1drv.ms/x/s!AulO3OLhzy_jgaBuMjoy0a2Vyk9xeA
Din logurile pe canalele 3-10-11 se vede mai ales in treapta a 4-a ca face overboost: https://1drv.ms/x/s!AulO3OLhzy_jgaBviHjHu49ER0acPg

Detalii suplimentare: a intrat in limp dupa resoftare, in treapta a 5-a la ~3600. In restul treptelor nu intra in limp indiferent de sarcina.

Pareri?
Seat Ibiza 6L, 1.4 16v, BBY, 2003
Seat Ibiza 6L, 1.9 TDI AXR, 2007, Stage 1 Imagine
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Ibiza TDI Limp Mode

26 Apr 2017, 14:07

Mergi inapoi la tuner...
Seat toledo nh 1.2 Tsi

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori