Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
adiman
Subiect Autor
Mesaje: 11
Membru din: 15 Aug 2008, 21:04
Localitate: bucuresti
Contact:

probleme

23 Noi 2008, 14:23

deci cu ce sa incep????!!!!!!

pai am o chestie ciudata la ibiza mea (DEFAPT MAI MULTE): cand stau pe loc cu farurile aprinse si misc volanul sau dau drumu' la avarii scade intensitatea luminii la faruri, si o alta chestie se aude vantul cum bate din cauza usilor care s-au lasat ceea ce este normal zic cei de la service,si din aceiasi cauza imi scarcie geamurile, si cam atat. daca aveti idee care ar fi cauza la una din problemele mele postati si voi ideile voastre. Ms mult!


aaaaaa si am uitat sa va zic masina este cumparata in august 2008 si acum are 8900 km!

THX!!!
ibiza exclusive 1.4 85 Cp benzina
Seat Ibiza. Different rituals, same spirit.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9027
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme

23 Noi 2008, 15:32

Salut.E normal ,zic eu,ca atunci cand stai pe loc si misti volanul sa iti scada intensitatea luminii la faruri.Este din cauza servodirectiei care este electrohidraulica,adica este o pompa electrica care face presiunea necesara miscarii rotilor si acea pompa consuma destul de mult curent.Daca nu ma insel,siguranta pe ea este de 50A,deci e ceva curent.Alternatorul simte variatia de curent consumat,dar nu are timp sa compenseze asa rapid la relanti.Incearca si cu motorul putin turat pe la 1200-1500 rpm si avezi daca mai face asa.Daca face,verifica tensiunea de incarcare pe baterie.Ar trebui sa fie peste 14 V,pana in 14,4. Daca nu e asa,ai probleme cu el.
Curentul consumat de semnalizari nu e asa de mare ca cel al servodirectiei;normal ar fi pana in 7,5 A.
Despre usi....nu mi se pare normal ca o usa sa se lase numai dupa atata timp si km putini.Doar nu ai fost numai off-road cu ea,ca sa ai unde torsiona sasiul.Sau poate nu ai alta treaba decat sa inchiszi si sa deschizi usile toata ziua ca sa uzezi balamalele? :D
Glumesc,normal.Ar trebui sa te tii de capul mecanicilor cu ele ,mai ales daca e in garantie !
In rest,s-o porti sanatos si fara incidente !!!
Sa ne tii la curent cu evolutia problemelor.
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

Re: probleme

23 Noi 2008, 16:20

geamurile pot scartai si din cauza mizeriilor si a prafului adunat pe/sub chedere!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
adiman
Subiect Autor
Mesaje: 11
Membru din: 15 Aug 2008, 21:04
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: probleme

23 Noi 2008, 17:44

Merci mult de raspunsuri, nu stiam de ce poate sa scada intensitatea asa la faruri da' acum k mi-ai zis dany pare asa sa fie. dar cel mai mult ma seaca faza cu usile cu draq frate sa se lase la o masina noua??? Foarte ciudat ca se aude vantu' cand bate de la viteza! :o Curand o sa merg cu ea la revizie la 10000 km, si abia astept sa vad daca mai face asa dupa ce or sa regeleze mecanici usile. aaaaa Si off-road nu am fost cu ea! decat daca gropile din bucuresti se pot baga la off-road!

THx !
ibiza exclusive 1.4 85 Cp benzina
Seat Ibiza. Different rituals, same spirit.
 
SEPEPISTUL
Mesaje: 4
Membru din: 13 Mar 2009, 20:48

Re: probleme

10 Iul 2011, 15:41

Va salut colegi, am si eu o problema ,am un seat toledo din 98 si cand pornesc clima i-mi scade incarcarea pana la 13 din ce cauza oare , mentioanez ca am schimbat periile alternatorului dar la fel face cine ma poate ajuta va rog frumos va multumesc
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme

10 Iul 2011, 17:48

Cureaua nu este tensionata corect ori este foarte uzata.
Cand pornesti si clima creste rezistenta curelei la inaintare si asta o face sa alunece pe fulia motoare.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
SEPEPISTUL
Mesaje: 4
Membru din: 13 Mar 2009, 20:48

Re: probleme

10 Iul 2011, 19:27

dar daca aluneca nu ar trebui sa iasa fum? intreb ca nu stiu

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme

10 Iul 2011, 20:40

Daca ajunge sa iasa fum deja este tarziu.
De curiozitate, unde ai masurat ca pica tensiunea la 13v? si la ce turatie?
Nu de alta dar alternatorul debiteaza curent optim pe la 2000rpm, la relantiu foarte putin.
Daca ai masurat undeva in interior este normal ca atunci cand pornesti aeroterma sa apara o cadere de tensiune pe sarme.
Sunt subdimensionate si motorul ventilatorului consuma 3A, destul de mult.
Masoara pe baterie direct. Dar cu masina turata la 2000rpm.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
SEPEPISTUL
Mesaje: 4
Membru din: 13 Mar 2009, 20:48

Re: probleme

10 Iul 2011, 21:11

BALTAZAR2003 scrie:
Daca ajunge sa iasa fum deja este tarziu.
De curiozitate, unde ai masurat ca pica tensiunea la 13v? si la ce turatie?
Nu de alta dar alternatorul debiteaza curent optim pe la 2000rpm, la relantiu foarte putin.
Daca ai masurat undeva in interior este normal ca atunci cand pornesti aeroterma sa apara o cadere de tensiune pe sarme.
Sunt subdimensionate si motorul ventilatorului consuma 3A, destul de mult.
Masoara pe baterie direct. Dar cu masina turata la 2000rpm.

tensiunea mi-o arata pe un voltmetru auto electronic care arata incarcarea , iar tensiunea a scazut cand motorul era turat( in mers) pe la 2200 - 2300 rpm
Dar pana acuma nu am mai patit si am venit din spania cu ea si nu mi-a facut asa numai acum de vreo doua saptamani ,ar putea fi de la releu cumva? si daca da acesta unde se gaseste? iti multumesc ca ma ajuti
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme

11 Iul 2011, 09:20

Pentru a verifica partea de incarcare trebuie sa ai O baterie incarcata corect pe redresor.
Un voltmetru bun si in cel mai fericit caz un ampermetru cu sarcina incorporata, dar acesta este mai greu de gasit.
Te asiguri ca ai bateria incarcata pe redresor si are 13,3v ori ceva pe acolo.
Te asiguri ca bornele sunt curate si fara urme de oxizi.
Atentia daca ai borne de plumb, intrucat oxidul de plumb se deosebeste greu de materialul curat si este foarte prost conducator de electricitate.
Il scoti prin racaire.
Verifica starea cablului de masa, de la bateria la caroserie, sa fie curati papucii si locul de contact.
Cu motorul pornit trebuie sa masori la bornele bateriei 14,4 pana la 14,8v.
Depinde de releu si de temperatura exterioara.
Cand cuplezi un consumator important, becuri faza scurta, aeroterma, degivrare, nu trebuie sa se modifice indicatia decat cu cel mult 100ma, ori ceva pe acolo, depinde de calitatea instalatiei electrice.
Daca scade mai mult de o jumatate de volt inseamna ca ai o problema.
Daca nu ai cu ce si nu te pricepi este mai simplu sa apelezi la serviciile unui electrician auto.
De multe ori indicatiile voltmetrelor montate in interior sunt eronate.
Principala cadere de tensiune este pe contactul aflat la cheia de contact si la pornirea unui consumator important acea cadere se accentueaza.
Deci masoara cu un voltmetru direct pe baterie.


:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
SEPEPISTUL
Mesaje: 4
Membru din: 13 Mar 2009, 20:48

Re: probleme

12 Iul 2011, 08:29

@BALTAZAR2003 i-ti multumesc pentru sfaturi sper sa o rezolv :cheers
 
ghostantin
Mesaje: 23
Membru din: 29 Mar 2011, 22:34
Contact:

Re: probleme

03 Noi 2011, 13:48

Aceeasi problema o am si eu...
Cand stau pe loc si misc de servo imi scade intensitatea la faruri.. e normal ?

Ibiza 1.4 benzinar / 2008 / 41000km
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme

03 Noi 2011, 14:04

Da, citeste pe aici ca sa tot dicutat
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6512
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: probleme

03 Noi 2011, 16:55

toate ibizele au aceasta problema...inclusiv eu...si nu s-a intamplat nimic in 4 ani de cand am masina.....si e tot bateria originala.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
ghostantin
Mesaje: 23
Membru din: 29 Mar 2011, 22:34
Contact:

Re: probleme

03 Noi 2011, 23:13

Danke :cheers ...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori