Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Problema oprire motor in mers

22 Ian 2013, 22:58

Insuficient flow nu da din cauza clapetei de acceleratie, ci din cauza circuitului EGR-ului. Asta presupune curatat EGR si conducta de sub clapeta de acceleratie pana la EGR, desfundat gaurile de acces... Apoi adaptare EGR cu testerul.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
bluestyle
Subiect Autor
Mesaje: 510
Membru din: 18 Mai 2012, 10:39
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Problema oprire motor in mers

23 Ian 2013, 07:51

Cam cat costa curatarea EGR-ului? Este nevoie de un service specializat? Am citit ca, curatarea egr-ului se realizeaza cu nu stiu ce ultrasunete... Curatarea clapetei de acceleratie mi s-a parut simpla, o puteam face acasa.
 
Costinel
Mesaje: 196
Membru din: 18 Apr 2011, 15:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Problema oprire motor in mers

23 Ian 2013, 10:00

Eu am avut o problema asemanatoare cu opritul in mers. Am schimbat- bujii, releu bujii, releu contact, am schimbat xenoanele, ventilatorul mare etc. Problema la mine s-a rezolvat dupa ce am strans cablul gros de la alternator la baterie, nu am mai avut probleme de vreo 3000 de km. Daca o sa mi se mai intample o sa verific si pompa din rezervor deci e de verificat si la tine pentru ca aia nu da nimic pe tester.Pentru oscilatia la relanti verifica injectoarele...
Asteptam rezolvarea.
Costinel leon 1m 1.9 tdi arl 150 hp;
Leon 5f st 2.0 tdi 150 hp
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Problema oprire motor in mers

23 Ian 2013, 16:29

Injectoarele se curata cu ultrasunete. EGR-ul se curata cu decarbusolv de exemplu. Il dai jos de pe masina si lasi partea mecanica la inmuiat o noapte sa zic, apoi freci cu o periuta zona in care e depusa calamina. Sau cu orice altceva ce nu se inmoaie in acel lichid. Scoti si conducta de la EGR la galeria de admisie, si o cureti bine si pe aia. La fel cu orice tine de circuitul de recuperare gaze nearse, deci si gaura de sub clapeta de acceleratie ce corespunde cu acea conducta. Apoi montezi totul la loc si faci adaptarea EGR-ului cu VCDS-ul.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
bluestyle
Subiect Autor
Mesaje: 510
Membru din: 18 Mai 2012, 10:39
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Problema oprire motor in mers

23 Ian 2013, 19:16

Am inteles, multumesc de explicatie. Maine imi voi cumpara decarbosulv. Singura problema pe care o am este adaptarea EGR-ului cu VCDS-ul. Am programul insa nu am acel cablu PC - Masina. Aveti idee de unde se poate achizitiona?
 
Avatar utilizator
bluestyle
Subiect Autor
Mesaje: 510
Membru din: 18 Mai 2012, 10:39
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Problema oprire motor in mers

04 Feb 2013, 12:43

Problema a fost rezolvata prin curatarea clapetei de acceleratie si schimbarea bujiilor (nu fusesera schimbare niciodata in 84.000 km) :lol:

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori