Metoda cea mai simpla si sigura avand in vedere cum ai prezentat problema, te duci la un service si in 5 minute ai becul inlocuit.
Metoda cea mai murdara, te duci la un magazin de piese auto, cumperi un bec similar cu ce ai pe masina (sa nu intrebi ce ai pe masina ca nu avem clarvazatori aici) tragi de levierul ce comanda deschiderea capotei, ridici capota, localizezi capacul mare din spatele farului cu probleme, dai la o parte clemele ce il tin strans acolo (cu atentie ca poate sa fie copt din cauza temperaturii si se pot rupe bucatele din el facand imposibila fixarea clemelor la remontare)
Localizezi vizual becul si apesi sarma ce-l tine blocat in soclu, dupa ce s-a eliberat in extragi cu "duhu` blandetii" ca este fragil si se poate sparge provocand accidente.
Dupa ce ai extras becul din soclu il decuplezi de la instalatia electrica, apoi il montezi in ordine inversa pe cel nou.
Grija mare si la pozitionatul lui in soclu, cele h7 se poat monta in doua pozitii, dar doar una este cea corecta, in partea cealalta veai avea toata lumina in copaci si ochii celor din fata.
asta inseamna ca partea proeminenta de pe soclul becului nu se monteaza in fanta farului de jos ci in partea opusa adica in partea superioara.
Daca s-a ars un bec este bine sa il schimbi si pe celalalt, in felul acesta vei avea aceiasi intensitate pe ambele faruri.
Nu lua becuri no name, chiar daca pare scump un set de osram ori phillips ce costa 80-100ron merita toti banii.
Nu da banii pe extra-super-ultra si nemaipomenit de luminoase cu n mai multa lumina decat altele, este reclama, chiar si de la marcile enumerate de mine mai sus.