Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

21 Mar 2015, 08:20

Am revenit la acel service (nici nu merita sa-i mentionez numele :evil: ) si la insistentele mele, s-a inlocuit lichidul de farana, rezolvandu-se astfel problema cu „pedala de frana moale”.

Dupa ce am insistat si i-am rugat de mai multe ori, au pus masina pe standul de ITP (test pentru frane). Raspunsul a fost ceea ce banuiam: Dezechilibru frana punte spate.
Bineinteles ca s-a revizuit lucrarea efectuata dar din pacate dezechilibrul persista.

Imagine

Urmeaza sa investighez problema dar intr-un alt service (acolo nu mai calc), suspectez repartitorul sau cilindrul de frana de pe stanga spate.
Invelisul cablului de frana de pe aceeasi parte este putin frecat, dezechilibrul apare atat la frana de serviciu cat si la frana de mana.

In alte ordine de idei nu am incredere in aparatul lor. Stie cineva ce valori trebuie sa iasa la un test de franare ?

Concluzie: Cereti sa faceti un test de frane pe stand!
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

01 Apr 2015, 16:22

Nu e o pacaleala de 1 aprilie, s-a rezolvat problema franarii defectuoase.

Am dus-o la un alt service si s-a inlocuit cablul franei de mana, acum autoturismul franeaza corespunzator.
Frana de mana tine la primii 2-3 dinti, deja cand ridic la al 4-lea dinte se blocheaza ambele roti.

Imagine

pret cablu: 25.00 lei
pretul manoperei: 40.00 lei
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
nast chris
Mesaje: 5
Membru din: 25 Mar 2015, 07:27

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

05 Apr 2015, 18:30

Te rog spune-mi daca ma poti ajuta am luat o cheie cu cip si telecomanda de la PVEST 1 si am programat cipul dar telecomanda nu sa putut ,deoarece nu sa a putut conecta la modulul comfort,se pare ca ai avut o problema similara. Multumesc!
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

07 Apr 2015, 11:48

Salut, nu am avut niciodata neplaceri cu cheia. In cazul meu, am suspectat modulul confort (CCM) dar problema a fost la calculatorul macaralei geamului usa fata stanga !

Iti recomand o vizita pe la garajul userului al bundy, undeva langa dealerul SEAT Romania Bucuresti, Avia Motors/Alto Syncro.
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

11 Apr 2015, 14:17

Iarna trecuta, chiar m-am luptat :cwm21: cu problema patrunderii apei in autoturism. La fiecare ploaie mai sanatoasa, lichidul vietii :oops: ajungea pe mocheta din spatele scaunului de sofer. Investigand problema pe internet si intreband in dreapta si in stanga am gasit solutia:

- izolarea cu silicon sanitar/mastic la imbinarea dintre tabla aceea mai alba (aluminiu) si tabla de la usa, recomand silicon rezistent intre -20 grade + 80 grade si care sa adere la panourile din aluminiu.

Imagine; Imagine

Am profitat de aceasta ocazie si am izolat toate usile. Atentie la elemente de prindere ale fetelor de usi (cleme/braduti), se rup destul de usor!
Codul OEM este: 3B0 868 243

Sper sa va fie de folos ...
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
Ovidiu812
Mesaje: 74
Membru din: 03 Mar 2014, 19:41
Localitate: Bistrita

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

14 Apr 2015, 15:58

Harnic om, multumim de cod :cheers
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

16 Apr 2015, 10:30

Ovidiu812 scrie:
Harnic om, multumim de cod :cheers


Nevoia te invata. Veste buna este ca am scapat si de vibratiile induse de echipamentul audio.
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ

 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

16 Apr 2015, 22:27

Pentru ca am observat ca exista anumite confuzii legate de inspectie si intretinere, atasez cateva fisiere utile. Sunt valabile pentru urmatoarele autotusime:

SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L, 2002–2008)
SEAT Córdoba Mk2 (Typ 6L, 2002–2009)
Volkswagen Polo Mk4 (Typ 9N, 2001–2009)
Škoda Fabia Mk1 (Typ 6Y, 1999–2007)

Manualul de inspectie si intretinere:

Imagine; Imagine; Imagine;

Imagine; Imagine; Imagine; Imagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

19 Apr 2015, 17:45

Fotografii frumoase de primavara. :wink:

Imagine; Imagine; Imagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

23 Apr 2015, 19:01

Fotografii frumoase de primavara - part 2 - :yh

Imagine
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

24 Apr 2015, 17:50

Upgrade antena externa :yh

Imagine; Imagine

Tin sa multumesc pentru oportunitate, suport si montaj colegilor: bgd_b92 si nastasedan. Multumesc baieti !
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

03 Mai 2015, 20:33

100.000 de kilometri :drive— and counting.

Imagine; Imagine; Imagine

Imagine; Imagine; Imagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

28 Iun 2015, 09:35

S-a furat startul? :yah 27June2015.

Imagine; Imagine

Imagine; Imagine; Imagine
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

29 Iun 2015, 09:01

Excursie cu masina pe Transfagarasean.

Traseul a fost: Bucureşti - Curtea de Argeș - Făgăraş - Râşnov - Sinaia - Bucureşti, in total 570 km si am consumat 28 litri benzina. Rezulta un consum de 4,91 litri la 100 km parcursi.

In cadrul traseului puteti vizita:

1. Manastirea Curtea de Arges este situata la 150 de km de Bucuresti sau la 36 de km nord-vest de Pitesti. Accesul se poate face pe autostrada Bucuresti – Pitesti, dupa care se intra pe un drum care duce spre Curtea de Arges. “Legenda Mesterului Manole” de care este legat numele manastirii Curtea de Arges spune ca domnitorul tocmise pe cei mai mari mesteri pentru a ridica lacasul de cult. Dar, ceea ce ei construiau ziua, se darama noaptea. Intr-o noapte, Manole a visat ca daca-si zideste sotia in unul din ziduri, constructia va rezista. A doua zi, cand nevasta sa Ana a venit sa-i aduca de mancare, Manole a zidit-o pe latura sudica. Cand totul a fost gata si Neagoe Basarab a ramas impresionat de frumusetea Manastirii, a poruncit slujitorilor sa ia scarile care duceau la acoperis pentru ca mesterii sa nu mai poata cobori si sa faca alta biserica mai frumoasa. Atunci, Manole si-a facut aripi din sita ca sa zboare, dar s-a prabusit. Se spune ca in locul unde a atins pamantul a iesit un izvor care reprezinta lacrimile lui Manole. De altfel, izvorul se afla chiar in apropierea Manastirii.

2. Cetatea Poenari a fost ridicata din porunca lui Vlad Tepes care, vroia sa-i pedepseasca pe boieri si ca loc de refugiu, in secolul al Xiv-lea. Pentru a ajunge la cetate ``cuib de vulturi al vitejilor de demult`` se urca 1480 de trepte din beton, care serpuiesc printr-o padure deasa de fag, de la poalele muntelui, din sosea, pana la ruinele cetatii; de la inaltimea careia apare una dintre cele mai atragatoare privelisti; scanteind sub soare luceste ca o piatra de smarald Lacul Vidraru cu barajul hidrocentralei sale, iar in ceata departarii se intrevad piscurile Fagarasului si plaiurile Iezerului si Papusii.

3. Barajul Vidraru a luat fiinta in luna martie 1966 si este amplasat pe raul Arges pe 28 km lungime, fiind primul baraj in arc construit in Romania, situat intre muntii Fruntii si Ghitu. Adancimea maxima a apei este de 155 m langa barajul inalt de 166 m, iar lungimea coronamentului este de 305 m. Barajul a fost, la momentul inaugurarii, al cincilea in Europa si al noualea in lume intre constructiile similare. Monumentul Electricitatii - un Prometeu gigantic, in varful unui turn prismatic si inconjurat de o scara ce urca pana la platforma - belvedere.

4. Transfagarasanul traverseaza Muntii Fagaras si leaga Transilvania de Muntenia. Este cea mai inalta sosea din Europa, construita intre anii 1970-1974 si este situata la 2055 m altitudine strapungand creasta Muntilor Fagaras printr-un tunel lung de 850 m. Accesul spre Lacul Balea este usurat de existenta Transfagarasanului, asfaltat in intregime. Iarna este accesibil numai dinspre Sibiu pana la Balea Cascada, iar de aici se ajunge la Balea Lac cu telecabina. Lacul Balea este situat la altitudinea de 2034 m si are 360 m lungime. In jurul lacului, 100 de hectare de teren au fost declarate rezervatie stiintifica cu numeroase plante (floarea de colt, macul galben) si animale ocrotite (capra neagra, rasul, acvila de munte).

5. Cetatea Râșnov este ansamblul fortificat situat pe dealul calcaros aflat la sudul orașului Râșnov din județul Brașov, unul din cele mai bine păstrate ansambluri fortificate din Transilvania. Cele mai vechi structuri păstrate până în prezent datează din secolul al XIV-lea, probabil pe locul fortificației din lemn ridicate de Cavalerii Teutoni la începutul sec. al XIII-lea. Nu uitați de Oraşul Râşnov care este a treia staţiune de interes naţional din judeţul Braşov după Poiana Braşov şi Predeal.

Mergeti insa cu grija, fara sa va grabiti pentru ca aveti mai mult timp sa admirati darul naturii de pe acolo!
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
 
Avatar utilizator
doomduke
Subiect Autor
Mesaje: 531
Membru din: 22 Feb 2011, 21:34
Localitate: Bucuresti

Re: Ibiza mea 1.2 12v Auto Emocion

20 Iul 2015, 09:46

Acum cateva zile am ramas fara aer conditionat. Ca orice om normal prima tendinta a fost sa merg la un service pentru o reumplere a instalatiei, ajuns acolo si lasand specialistii sa faca toate operatiunile necesare s-a constatat ca lipseau aprox. 320 gr de freon. S-a restabilit nivelul de freon recomandat, apoi cel de la service a observat o crestere anormala a presiunii din instalatia de racire la pornirea AC.

Am venit bou si am plecat vaca, platind suma ceruta pentru operatiunile necesare. Nivelul de freon a fost restabilit dar compresotul tot cupla si decupla nefacand rece in habitaclu.

Ajuns in parcare si turand masina pe loc am observat ca creste peste 90 de grade temperatura lichidului de racire dar fara a porni ventilatorul de la radiator. Sfatuindu-ma cu nastasedan, caruia tin sa ii multumesc si pe aceasta cale, am ajuns sa verific siguranta acestui ventilator, siguranta de 40A situata deasupra capacului bateriei. Evident ca aceasta siguranta era intrerupta si de aici incepea reactia in lant: ventilatorul de la radiator nu pornea -> in instalatia de raciere se creea suprapresiune -> freonul era eliberat treptat printr-o supapa din pricina suprapresiunii si compresorul cupla/decupla intr-o veselie.

Imagine; Imagine

Concluzie: ventilatorul de la radiator trebuie sa porneasca in secunda in care se apasa butonul AC, daca nu se intampla acest lucru automat creste presiunea in instalatia de racire si treptat se elibereaza freonul in atmosfera. Drumuri mai bune si atentie la sigurante, o verificare va poate scuti de o vizita intr-un service.
SEAT Ibiza Mk3 (Typ 6L)
Color LS5V Azul Lluvia
Engine specifications
1,198 cc 12v, 47 kW (64 PS) / 5400, 112 Nm / 3000 AZQ
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori