Are suspensie reglabila Ta-technix . ITi spusei eu
pana raspunde Bamse, daca vrei te pot ajuta eu cu detalii sau info...am mers cu masina lui, si el cu a mea, si amandoi am mers si cu susensie stock ; stock stim cu totii cum este, cu arcuri eibach pro kit scade garda la sol ( cam 2,2 cm fata si 1,7 cm spatele, ceva de genul, am date excat si poze in topciul meu), obtii o stabilitate imbunatatita, insa eu le-am pus mai mult pt look ( iarna nu ai nicio problema, poti merge linistit, eu nu am atins nimic pana acum si parchez cu botul sub borduri, nu menajez si nu tin cont, la pret au fost 680 lei doar arcurile ) ; Ta-technixul are avantajul ca se poate regla, masina arata mult mai bine pe burta, este mai stabila decat in configuratia arcuri sport + amortizoare stock, mult mai dura, la pret este relativ ok ( ~950 lei ), insa nu prea este fiabila..multi s-au plans de ea chiar in perioada garantiei ;
p.s : el a mai avut si niste arcuri sport + amortizoare stock din cate tine eu minte, APEX parca ; era putin mai jos decat a mea ; au plecat la adi.des cand el si-a cumparat reglabila ( poti vedea si masina lui) , dar acum are si adi.des tot ta-technix reglabila
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )