Revin cu un update tarziu.
Deoarece ma dispera acel clantanit metalic ca de tacheti al motorului, am decis sa scap de problema cumva, definitiv.
Operatiunile au inceput din partea de sus, de la tacheti, apoi chiuloasa, pana la pistoane si blocul motor.
In final, problema s-a dovedit a fi de la pistoane. Desi am primit recomandari sa iau un alt motor eventual unul mai puternic, m-am incapatanat sa-l pun la punct pe cel de pe masina.
Asadar, a fost nevoie sa schimb pistoanele, cele noi au venit custom made din Germania, s-a lucrat si la blocul motor, chiuloasa a fost planata, schimbat supape, lucrat la scaunele supapelor, schimbat garnituri, simeringuri, cuzineti, biele, etc, tot ce a fost nevoie.
Cu ocazia asta am schimbat si kitul de ambreiaj sa scap de-o grija.
Masinuta merge mai bine acum, am deja vreo 4000 km cu ea, e mai vioaie.
Singurul lucru care imi alerteaza piticii
e faptul ca a crescut consumul.
Fac un drum 400 km periodic, destul de des, si pana la reparatie scoteam consum de 5.3-5.4, acum scot 6.0. Ramane de investigat aspectul.
Pe aceasta cale as vrea sa-i multumesc colegului dany19940 pe care l-am zapacit de cap cu intrebari si solicitari de informatii si colegului nostru de la Tm Alex(sga asg) care a demontat/remontat de 3 ori motorul si care s-a ocupat de toata partea efectiva a reparatiei.