02 Iul 2015, 16:15
Salut mersi
La scurta vreme dupa ce am luat masina,un prieten ma rugat sa.l duc pana la bucuresti,din Tg-Jiu am plecat pe Valcea,pe la jumatea drumului,drumari nostri lucrasera la un pod iar la intrarile podului turnasera niste borduri in genul celor de plastic de la trecerile de pietoni,numai ca ei le.au facut din beton si cam de 25-30cm inaltime,fiind iarna si avand parbrizul un pic murdar am vazut damburile din scurt si de pe la 120 la ora nu am apucat sa scad decat pe la 80-90 km.am avut impresia ca s.a rupt masina.am oprit m.am uitat pe sub ea cat am putut,nu s.a vazut nimic,am plecat mai departe pentru ca prietenu trebuia sa prinda un avion.Masina a mers pana la intrare in bucuresti,acolo nu mai intra in nici o treapta de viteza,am lasat.o cam 30 min dupa care si.a mai revenit adica mergeau treaptele 1 si 2,asa am mers prin bucuresti,la plecare si.au revenit treptele 1,2,3,4 asa am mers pana la Tg-Jiu,la intrare in oras si.a revenit si treapta 5,si asa a mers cam 2,3ani.cutia mergea bn nu avea nici un zgomot,in 2010a inceput sa faca figuri treapta 5,iesea din viteza singura,am vizitat un service al unor prieteni,au verificat ulei din care nu au mai gasit decat cam 400 ml,in cazyl in care in cutie intra 2 litri,iau bagat ulei dar dupa o zi am gasit balti de ulei sub masina,m.am intors la service si au gasit un capac de pe o laterala indoit in partea de sus,cand au desfacut cutia au gasit bucati de metal rupte prin ea,prietenul respectiv mi.a zis sa caut una la dezmembrari pt ca reparatul cutiei era mai scump.
Faza a fost ca abia am reusit sa gasesc in 2 locuri una in bucuresti si una la arad,am luat.o pe cea de la arad costul cutiei a fost 500 euro plus 700 lei manopera ulei disc ambreiaj.acum verific uleiul in cutie la fiecare revizie.
Trimis de pe al meu GSmart Roma R2 folosind Tapatalk