Am observat ca la pedala de acceleratie, mai exact sub ea, la sfarsitul cursei exista un surub sau o piesa metalica care limiteaza cursa. Voi ce stiti despre acest lucru? Este posibil sa fie o limitare mecanica a acceleratiei?
ti-ai schimbat pedalele? eu mi le-am schimbat la Ibiza si mi-au pus in podea un astfel de surub, chipurile sa nu se blocheze pedala ca era altfel decat cea standard.... mai multe nu stiu
sal.am auzit si eu de asa ceva,mi-a zis-o un baiat care cica a taiat cu flexu tzumburushu ala de metal de sub pedala si cica accelereaza mai repede.....dar nu are nici o treaba.Cu sau fara tzumburshu ala de metal e acelasi lucru.Oricum pe toti care ii stiu care si-au facut masina sa traga mai bine si-au facut chip ori evacuare ori alt turbo etc............nici unu nu mi-a zis "am scos tzumburushu si deaia trage asa bine fratie"....deci myth busted nu merge
Este posibil sa existe o limitare mecanica, la seat nu am fost atent, dar la oltcit de exemplu exista un astfel de limitator, care se regla pentru o anumita cursa a clapetelor de admisie.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
Daca te uiti mai atent, nu ala e limitatorul pedalei. Daca te uiti pe suportul pedalei, o sa observi ca are un alt limitator de genul asta care nu lasa acceleratia sa se duca mai mult de atat. Pedala nici macar nu atinge surubul ala de sub ea, decat atunci cand e presul intrat sub pedala. Ceva ca in "desenul" asta.
Vă salut, deţin un Seat și i-am scos limitatorul din podea, într-adevăr cu limitator viteza maximă este de 140 km/h iar fără limitator am atins 220 km/h pe Bucureşti-Piteşti, acum la o vizită în service mecanicul m-a îndemnat să îl pun la loc că pot strica pedala de acceleraţie. Cum se poate strica? Motorizare 1,9L TDI 90CP ALH.
Pai e destul de intuitiv: - la 220km/h un impact muta motorul cu cativa metri inspre habitaclu si garantat rupe bratul pedalei, stricand-o. - dar, la 140km/h exista posibilitatea ca, desi masina s-ar transforma intr-un morman de fiare, pedala sa scape nevatamata. Mecanicul e intelept, asculta-l
Fara limitator creste capacitatea cilindrica la 2200 cm3 si turbina merge la 130%. Datorita cuplului generat exista riscul deformarii pedalei, aceasta rasucindu-se.
Lol, nu e dacie. Nu se deschide clapeta carburatorului cat apesi acceleratia.
@ Ionuț Raiciu Sa stii ca mai ai si pe evacuare undeva in catalizator o restrictie, spargi catalizatorul la fix 6 cm inainte de final, chiar pe mijloc, si cu o tubulara de 10 desfaci 4 ture surubul, sa vezi ce fain va trage masina atunci.
Acolo e 192-193. Probabil undeva la 180 pe gps, apropiat de viteza maxima a masinii. Unde e 220? Intrebarile sunt ironice, nu iti mai pune viata in pericol ca sa ne demonstrezi. Daca inainte viteza maxima a masinii era 140, aveai o problema de ordin mecanic/electric. NU scoaterea "limitatorului" acceleratiei a fost rezolvarea.