revin cu ceva vesti bune deocamdata.spun deocamdata pt ca deocamdata e totul ok cu masina.asadar, dupa cum v-m spus masina la pornire trepida groaznic si la un interval de cateva secunde relantiul scadea brus si murea motorul.ieri dupa masa am am scos bornele de la masina in ordine impus prin cartea service a masini(intai borna - apoi borna +, astept aprox 30 minute si pun bornele la loc incepand cu borna + si apoi -).am pornit masina , bineinteles a pronit la prima cheie dar la fel, dupa cateva minute murea motorul.de acceleratie nu m-am atins.dupa vreo 15 incercari am apasat pedala de acceleratie dar foarte putin pt ca daca o mapasam tare sau prea brusc imediat murea motorul.astfel m-am decis sa ma duc cu ea macar vreo 20-30 km cum imi sugerase domnu marian_jam.frate........abia am pornit de pe loc ca zici ca eram cu un ponei.acceleram de mama dracului si nu reuseam sa ajung la o turatie optima (2500RPM) sa pot schimba viteza.intre timp ma zgantaia motorul ca pe aratura , pierdea din putere, se oprea.apoi am observat faptul ca daca nu apas pedala de acceleratie prea tare atunci nu mi se zgantaie masina si parca urca incet si turometrul.asa am reusit sa bag in viteza a 2-a si a 3 si a 4 -a.am oprit masina si calvarul a inceput din nou.m-am enervat si mi-am zis sa incerc sa merg mai lent putin.tot asa cu pedala de acceleratie subtil apasata reuseam sa urc la 2500 ture sa schimb in treapta superioara.mi-a luat vreo 2 km pana am reusit sa bag in a 5 a treapta dar viteza era undeva la 65 km/h.am mers asa vreo 10 km dupa care am tras pe dreapta fara sa opresc motorul si am ridicat capota sa verific motorul.am lasat masina vreo 3-4 minute la relanti.apoi am pornit din nou.apasand pedala de acceleratie la fel de putin masina urca in ture dar f incet, dar am reusit sa ajung la 3500 RPM, apoi parca s-a dezmortit mititica si i-am dat o talpa de 5500 rpm in treapta 1, la fel in treapta a 2-a, a 3-a, a4-a si am tinut-o asa aproape 15 km.mi-a mancat la benzina grupa mare.am urcat pe niste serpentine, drumul liber , a tot in treapta 1, 2 si 3 la turatii de 5000-5500 si am observat ca nu-mi mai oscila turometrul , motorul nu mai trepida.uite asa, dandu-i blana masinutzei mele si-a revenit.ajungand acasa am lasat motorul sa mearga la relanti vreo 10 minute, pt ca citisem in cartea service ca daca masina a fost fortat, a circulat cu incarcatura sau ai fost la drum lung cu ea , masina nu trebuie oprita imediat tocmai pentru a permite relantiului sa se stabilizeze.apoi am oprit motorul si dupa cateva ore(vreo 3), adica ieri seara pe la 10.30 am iesit sa vad daca porneste din nou.a pornnit la prima cheie relantiul imi sta stabil la 850 Rpm si pot pleca de pe loc fara ca motorul sa moara sau sa trepideze.deocamdata totul e in regula.azi cum terminul cu serviciul o iau la o plimbare de 100 km sa vad cum se comporta.
ce parere aveti domnilor.din ce cauza si-a revenit masina, ce o fi avut?