Asa crezi tu ca stai linistit. Ce, o masina noua nu se poate strica? Mai ales la cum se fac in ziua de azi? Eu as alege oricand astra G bine dotat, dar 1.6 z16xep cod motor, pt ca este diferenta foarte mare fata de 1.4 care are cuplu maxim la 4000 rpm si consuma si mai mult, in detrimentul unui logan nou ; se misca mai bine 1.6 pe astra g decat 0,9 tce pe llogan, e mai bine antifonata, mai sigura, parca arata si mai dragut chiar daca este fabricatie 97-98, adica 20 ani..loganul este foarte scump pt ce ofera..calitate slaba, masina instabila, slab dotata, tabla subtire, inalta..plus ca devalorizarea este foarte mare la o masina noua..sa faci si imprumut..cand piata sh iti ofera atatea solutii..chiar nu vad vreun rost ; benzinarele aspirate sunt masini clasice..plus ca opelul astra G si-a dovedit fiabilitatea in timp ; parintii mei au astra G luat de nou acum 9 ani, si vreo 70k km. Singura problema a fost termostatul..si chiar daca ar aparea probleme..piesele sunt foarte ieftine si gasesti peste tot ; consumul mediu..cam 8 anual. Ce este mai scump la opel ca si consumabil ar fi rulmentul de ambreiaj..in jur de 700 lei..dar nu il schimbi o data cu uleiul
in rest, schimb de consumabile 200 lei, placute 70 lei, articulatii ieftine..spor
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )