Multe uleiuri nu se mai fac in Germania ; asta nu e asa relevant… nu e tara minunilor acolo ; faptul ca scrie made in EU nu vad o problema ; dupa cum am zis, daca il schimbi la timp si indeplineste specificatiile date de producator va merge mult si bine ; din diferenta de pret ~ 70 lei / 15.000 km cum zice roger ( eu il schimb la max 10.000, deh, problema mea ) mai faci un schimb dupa urmatoarele doua ; cam toate servisurile recomanda schimbul de ulei cu castrol ; cum am zis, or exista si mai bune, ramane la aprecierea fiecaruia cati bani vrea sa cheltuie ;
Cat despre.dezinformare,
1. Putini km pt diesel dar multi pt benzinara…? Documenteaza-te ; nu faci motorul la benzinare la 200.000 km, si daca il faci, te costa ~ costul unui kit de ambreiaj + volanta la diesel.
2. Clima on este benefica iarna chiar si sub 5 grade ; mie personal nu mi-au mai inghetat geamurile pe interior de cand o tin tot timpul on ; aici e discutabila treaba
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )