08 Noi 2008, 21:21
Salut.
In afara de directie, o sa vezi ca daca inchizi geamurile scade intensitatea farurilor, ori daca pornesti alt consumator mai important.
Alternatorul nu este slab.
70A este o valoare suficienta pentru consumul normal al masinii.
La scaderea intensitatii farurilor poate contrubui si sectiunea conductoarelor electrice ai principalilor consumatori, care posibil sunt dimensionati la limita de jos, asta din considerente de economie.
Poate fi de la un traseu de masa prost ales, si asta se intampla si la case mai mari.
Eu unu nu am vazut un cablu de legatura intre alternator, blocul motor, cutia de viteze si caroserie, fixat in locul unde este fixat si conductorul de minus al bateriei.
De la alternator la caroserie trebuiau sa plece cel putin 3 conductori de sectiune mare, stanga, dreapta si pe tabla care separa compartimentul motor de interiorul masinii.
Aceste lucruri se pot rezolva si acasa, am vazut pe alte forumuri dezbatuta destul de intens problema.
Si ar mai trebui incarcata bine bateria macar o data pe luna, pe un redresor.
Chiar daca tehnologia evolueaza anumite componente trebuiesc tratate ca acum 30 de ani, cazul acumulatorului, care trebuie incarcat pe redresor intrucat in traficul urban nu se incarca decat putin peste jumatatea din capacitate, uneori nici atat.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion