Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Dip01
Subiect Autor
Mesaje: 528
Membru din: 08 Feb 2010, 14:18
Localitate: Brasov
Contact:

Highly recommended

18 Iul 2011, 14:48

SEAT Ibiza “recomandat în mod special” in cadrul testului de anduranta “AUTO BILD” Germania

Testele efectuate pe termen lung sunt considerate de mulţi ca fiind cel mai bun mod de a evalua promisiunile de calitate făcute de producătorii auto. Ultimul număr al revistei auto germane “Auto Bild” confirmă ceea ce şoferii Ibiza ştiu deja: că alegerea lor de a conduce sportivul bestseller spaniol a fost corectă, atât din punctul de vedere al reparaţiilor şi al fiabilităţii, cât şi în ceea ce priveşte celelalte criterii.

La finalul unui solicitant drive test de 103.445 kilometri parcurşi în Europa, cheltuielile de reparaţie au însumat doar 4,58 euro, care au fost folosiţi pentru a înlocui becul de iluminare a plăcuţei de înmatriculare.

SEAT Ibiza 1,4 litri 16V Sport a primit scorul final “1” din partea “Auto Bild” şi astfel, i-a fost acordat calificativul “recomandat în mod special”. Acest rezultat poziţionează modelul Ibiza pe primul loc în categoria de teste “maşini mici”, cu mult înaintea competitorilor săi.

După încheierea testului de anduranţă, cei care au testat maşina au remarcat: “SEAT Ibiza şi-a atins destinaţia finală cu setul iniţial de discuri şi plăcuţe de frână. Maşina nu a făcut nicio vizită neprevăzută în service, iar consumul de ulei a fost zero.” Dotările din interior s-au dovedit a fi, de asemenea, excelente: “Scaunele şi-au menţinut fermitatea până la final, dispunând de suport lateral exemplar şi şi-au păstrat calitatea ridicată în asemenea măsură, încât, la dezasamblarea efectuată la final, ne-am întrebat dacă nu cumva cineva ne-a înlocuit scaunele cu unele noi, într-un moment în care nu am fost atenţi.” La fel, şi performanţele motorului au fost lăudate din plin. Conform raportului de testare, motorul „a făcut faţă excelent testului-maraton de anduranţă, ba mai mult, în final îşi îmbunătăţise chiar performanţele şi acceleraţia.“

SEAT oferă supermini-ul, atât de bine vândut, în trei versiuni diferite de caroserie: modelul sport cu două uşi Ibiza SC, varianta practică cu cinci uşi Ibiza şi spaţioasa versiune combi Ibiza ST. Suplimentar faţă de motorul testat de “Auto Bild”, şi anume cel de 1,4 litri 16V care generează 63 kW (85 CP), clienţii pot să aleagă unul dintre cele şapte propulsoare pe benzină şi patru propulsoare diesel TDI cu tehnologie common-rail. Aceste motoare se încadrează în plaja de puteri de la 44 kW/60 CP la 132 kW/180 CP. Cele şase linii de echipare oferă caracteristici sport şi de confort care să satisfacă orice cerinţe.

Odată cu cea mai nouă (a patra) generaţie Ibiza, SEAT continuă extraordinara poveste de succes a bestseller-ului. Modelul a câştigat numeroase premii de cititori ai diverselor reviste auto din Europa, iar noua Ibiza a fost, de asemenea, premiată cu “Volanul de Aur 2008”. Rezultatele la testul de impact EuroNCAP au fost pur şi simplu impresionante, modelul primind cinci stele datorită protecţiei exemplare a ocupanţilor.

Imagine
Cristian Tion
Dip Motors SEAT & Das WeltAuto: http://www.facebook.com/DipMotors
 
Avatar utilizator
LTZ
Mesaje: 221
Membru din: 25 Dec 2009, 13:30
Localitate: Bucuresti

Re: Highly recommended

18 Iul 2011, 20:37

ce inspirat am fost :)
 
Avatar utilizator
Trainelu
Mesaje: 1708
Membru din: 13 Iun 2008, 07:54
Localitate: Bucuresti

Re: Highly recommended

19 Iul 2011, 08:19

Dip01 scrie:
SEAT Ibiza şi-a atins destinaţia finală cu setul iniţial de discuri şi plăcuţe de frână.


Sincer nu prea cred asa ceva.
ALTEA XL 1.6 STYLANCE
ZENITH GREY
Imagine
 
Avatar utilizator
florentz12
Mesaje: 693
Membru din: 08 Mar 2010, 15:59
Localitate: cluj
Contact:

Re: Highly recommended

19 Iul 2011, 16:10

Vorba lui Trainelu, nici eu nu cred asa ceva...si daca motorul ala de 1.4 16v este de laudat.... :bom:
Drive safe
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Highly recommended

19 Iul 2011, 16:14

Daca a rulat mult pe autostrada iar soferul a stiut sa foloseasca frana de motor este posibil sa fi tinut cat zic ei. :hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
Dip01
Subiect Autor
Mesaje: 528
Membru din: 08 Feb 2010, 14:18
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Highly recommended

20 Iul 2011, 08:01

Testul a fost realizat de o revista independenta, nu de SEAT. Tind sa cred ca revistele in Germania sunt cu adevarat independente pentru a-si crea credibilitatea. Oricum noi in mod frecvent avem clienti care schimba placutele la 80.000 km sau peste pentru ca nu era necesar mai devreme. Acesti km sunt parcursi pe drumurile noastre.
Poate cei care nu cred au un stil de condus mai putin constant si mai mult sportiv. Este posibil sa uzezi placutele si la 30.000 daca le folosesti mai intens. Nu cred ca asta a fost scopul testului de anduranta. Scopul a fost sa se constate uzura unei masini in urma utilizarii normale a acesteia intr-o tara cu autostrazi si drumuri asfaltate.
Cristian Tion
Dip Motors SEAT & Das WeltAuto: http://www.facebook.com/DipMotors
 
Avatar utilizator
Dip01
Subiect Autor
Mesaje: 528
Membru din: 08 Feb 2010, 14:18
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Highly recommended

20 Iul 2011, 09:45

P.S. Am uitat sa mentionez ca si mie mi s-a comunicat de la service la Leon-ul 1.4TSi pe care l-am avut ca necesita sa schimb placutele la circa 35.000 km. Deci stiu ca se poate, dar recunosc ca mi-a placut enorm motorul respectiv si am condus foarte sportiv.
Totusi lucrand in colaborare cu service-ul si avand contact permanent cu clientii care efectueaza reviziile si alte interventii, pot sa cred ca este posibil sa schimbi placute si discuri la peste 100.000 km :P
Cristian Tion
Dip Motors SEAT & Das WeltAuto: http://www.facebook.com/DipMotors

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori