Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
zapaceala
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 05 Noi 2011, 20:44

tiuit

05 Noi 2011, 20:55

buna seara am si eu o problema : am un seat ibiza din 2005 pe benzina si atunci cand pornesc motoru imi tiuie de 3 ori si gata dar nu se aprinde niciun martor in bord . am incercat si cu centura si fara. ce se intampla???? VA MULTUMESC
 
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: tiuit

06 Noi 2011, 06:35

Pai nu cumva te avertizeaza ca temperatura de afara este sub -5C?

este greu sa te ajut, cel mult asta ar putea cineva cu aceeasi masina.
Ai computer de bord?

Cu toate ca, sa citesti manualul masinii , partea bord nu ar strica :D

Bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
zapaceala
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 05 Noi 2011, 20:44

Re: tiuit

06 Noi 2011, 20:26

pai imi tiuie si cand este foarte cald afara
 
IbiZaa
Mesaje: 31
Membru din: 27 Mai 2011, 17:08
Localitate: Rm. Valcea
Contact:

Re: tiuit

06 Noi 2011, 20:38

tiuie de 3 ori a cate 3 tiuituri pe tiuitura ?
daca intelegi ce vreau sa zic...
 
zapaceala
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 05 Noi 2011, 20:44

Re: tiuit

07 Noi 2011, 07:54

nu tiuie decat de 3 ori s gata
 
Avatar utilizator
vitezoMAN
Mesaje: 14
Membru din: 29 Ian 2010, 11:38
Localitate: Braila

Re: tiuit

11 Noi 2011, 11:44

Mai ai lichid in vasul de expansiune? Completeaza si vezi ce se intampla sau scoate mufa si pune-i un strap si vezi daca mai face.
Nu lua viata in serios; oricum nu scapi viu din ea!
 
zapaceala
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 05 Noi 2011, 20:44

Re: tiuit

11 Noi 2011, 21:23

pai am antigel la maxim si l-am verificat si rezista la -35 grade

 
Avatar utilizator
vitezoMAN
Mesaje: 14
Membru din: 29 Ian 2010, 11:38
Localitate: Braila

Re: tiuit

12 Noi 2011, 09:48

Pune un strap la mufa de la vasul de expansiune si urmareste. Sunt sanse sa se fi oxidat ceva la contactele din vas si masina sa interpreteze ca nu mai are lichid.
Nu lua viata in serios; oricum nu scapi viu din ea!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7576
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: tiuit

12 Noi 2011, 11:58

Lichid in vasul de servodirectie?
Frana blocata pe una din roti?
Avertizare ca afara temperatura a coborat sub 4 grade si se poate forma polei?
Daca nici una din astea, inseamna ca ai un tiuiac sub capota, deschizi capota si-l scoti de urechi afara!
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2336
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: tiuit

12 Noi 2011, 12:05

Nu are nicio problema. Si a mea tiuie de 3 ori si nu are nimic. :))
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7576
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: tiuit

12 Noi 2011, 12:11

Clar! si tu ai unu sub capota, da tiuiacu` afara.
:yah :yah :yah
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
zeusik
Nashul
Mesaje: 2336
Membru din: 29 Oct 2008, 10:20
Localitate: Bucuresti

Re: tiuit

12 Noi 2011, 12:12

:))))
"În viață risipim ani, iar la moarte cerșim clipe"
Leon 1M Last Edition - 1.9 TDI PD (AXR) - 2006
EX: Seat Cordoba 1.4 75 cp - 2004 - custom made
 
crysstyan_17
Mesaje: 11
Membru din: 12 Noi 2012, 18:58

Re: tiuit

13 Aug 2019, 15:12

Seat Ibiza 1.9 SDI an 2004 cod motor ASY

Salut tuturor, a gasit cineva vreo explicatie pana la urma pentru acest tiuit, am si eu aceeasi "problema" in schimb la mine a aparut dupa iarna trecută si mai exact aveam bateria foarte veche aprox 6 ani jumatate, porneam dimineata sa plec la munca si cat se incalzea masina si dezapezeam aprox 15-20 min automat porneam si consumatori (aeroterma, dezaburire spate, faruri) dupa acest timp am patit in 2 dimineti cu motorul pornit sa mi se aprinda senzorul de abs, pompa servo si se stingeau becurile din bord si de pe usi dar farurile functionau mai slab in intensitate. Daca opream masina si voiam sa repornesc singura sansa era sa primesc curent sau pe redresor. Ulterior am cumparat un aparat de masurat incarcarea instant a bateriei din interior la bricheta si am observat ca (atunci cand pornesc masina imi indica imediat tensiunea din baterie si mai exact asta iarna era intre 11,5 si 12.6 ca idee dar si daca nu era in functiune nici un consumator gen aeroterma, dezaburire etc acesta nu crestea la 14.4 cum ar fi normal. Daca acceleram adica, calcam acceleratia o singura data cat sa urce la 2000 turatii aproximativ imediat aparatul urca la 14.4 v, ma intereseaza daca poate verifica vreun coleg cu alta ibiza daca este lafel sau am eu o problema. Eu le.am luat prin eliminare, alternatorul e ok, fulia e ok, cureaua am schimbat o dar era buna si cea veche, am schimbat releul de încărcare zi lafel era bun si cel vechi a mai ramas puntea de diode dar ideea este ca daca una din diode ar fi dusa nu ar mai incarca niciodata 14.4 v nici dupa 100 de accelerari. Mentionez ca am schimbat si bateria. Va multumesc din suflet! Drumuri bune fara evenimente :hi
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7576
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: tiuit

14 Aug 2019, 19:32

incarcarea o masori la 2000rpm constant.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
crysstyan_17
Mesaje: 11
Membru din: 12 Noi 2012, 18:58

Re: tiuit

15 Aug 2019, 21:49

daca o masor la 2000 rpm este in regula si totul este perfect am 14.4v, doar ca inca persista problema cu acel tiuit care este aleatoriu gen din 10 porniri face de 7 ori si de 3 ori porneste normal....

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori