14 Ian 2010, 02:22
Grija mare cu capetele de centura falsa tinute mult timp introduse! In priza centurii montata pe scaun, exista un micro-contact de plastic care este activat in momentul introducerii centurii, ceea ce face ca piuitul si martorul din bord sa se opreasca in momentul cuplarii.
Cu timpul, daca centura falsa sta prea mult introdusa in priza ei (se intampla si vara cand utilizati ore in sir centura de siguranta cuplata), datorita temperaturii extreme care se face in interiorul masinii mai ales in sezonul cald, acest micro-contact se slabeste si devine cu timpul, imun la cuplarea ulterioara a centurii originale a masinii. Mie mi s-a intamplat vara trecuta, indiferent daca aveam centura pusa sau scoasa, micro-contactul nu-si mai facea treaba. Trebuia de multe ori sa apas pe centura ca sa il activez, insa nu tinea mai mult de 5-10 minute, functie si de cat de mult ma miscam la volan. Si nici nu am avut vreodata centura falsa pe masina. Mare grija deci cum fortati acest micro-contact.
Solutia la mine a fost dezactivarea martorului de centura auditiv si vizual, cu VAG-Com-ul.
2007 Seat Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stage 2+
2015 Audi A6 Avant C7.5 2.0TDI 190 CP, S-Line
1991 VW Scirocco MK2 GT-II 1.8 8V Black Brilliant Metallic
2018 VW Golf 7.5R 2.0TSI 310 CP 4door Indium Grey