http://simplement.skoda.free.fr/techniq ... e-pile.htm
cheia e de skoda,dar toate se desfac la fel
site-ul e in limba franceza,dar sunt atasate poze
TIBI_84 scrie:da asa e.cheia o folosesc si acum.numai ca difera forma cheii clasice(NU CEA BRICEAG) de la golf cu cea clasica seat si nu stiu unde e pozitionat cipul(pastila)
de mutat e simplu. principiul e acelasi ...se desface cheia normala si se vede o ''pastila'' lunguiata de ~1cm care e prinsa in niste cleme mici intr-un suport care are forma ''pastilei''(cipului).
-iei o surubelnita lata fina,pt ceasuri e ideala si bagi pe sub cip ca sa-l scoti.cu f f f mare grija ca se poate sparge,cipul fiind din sticla.in pozitia in care il gasesti in cheia originala asa se va pozitiona in cea briceag.intr-un capat al cipului se vede ceva metalic.partea asta trebuie sa stea inspre contact si nu inspre partea unde se agata brelocul la cheie.
-cheia briceag ati vazut cum se desface,iar ca sa ajungeti la locasul cipului din cheia briceag aveti de desfacut un surub,aflat sub emblema.dupa ce ati scos surubelul o sa scoateti partea unde se afla butonul pt scoaterea cheii.atentie la arcul din interior.se ia cipul si se pozitioneaza in locasul lui,pt fixare se poate folosi putin silicon sanitar(ca sa nu zornaie in cheie).
-se pune butonul cu arcul aferent pe pozitie si se rasuceste arcul in sensul invers al acelor de ceas(asa a fost la mine,de regula invers fata de cum s-a rasucit arcul cand ati desfacut cheia).se verifica actionarea butonului,se strange surubul si apoi puneti emblema.