Stai linistit ca daca i se face reclama si la Motul,in cativa ani o sa vedem si contrafacut
Dar asta este Romania in care traim
ciprian83 scrie:Asa e dar de ceva timp aud numai pareri proaste despre castrol si asta m-a pus pe ganduri.
cowboy scrie:Eu am mers la ultimele revizii pe Castrol Edge Professional OE 5w30, insa dupa ultima revizie masina nu s-a mai inteles parca deloc cu uleiul asta...Cum se incingea uleiul..incepea motorul sa se cam balbaie la relanty si sa fie cam prea zgomotos. In final dupa aproape 3000 km am decis sa-l dau afara. Am pus in loc Motul X-Clean 5w40 cu certificare 505.01. Sincer nu ma asteptam la vreo mare diferenta (pt ca mai folosisem Motul Specific 505.01 si nu ma impresionase) insa de acesta am ramas surprins...Parca i-am administrat un calmant motorului; asa merge de frumos acum...nu mai tremura, nu se mai balbaie, zgomotul s-a diminuat.
Banuiala mea e ca avand in vedere ca masina are aproape 100.000km, nu prea se mai intelegea cu vascozitatea aia de w30 la cald..sau am nimerit eu vreun lot dubios de Castrol (desi a fost din reprezentanta). Inclin totusi spre prima varianta..aceea ca 5w30 la un motor cu km astuia nu prea mai era ok..
olyndor scrie:salut, am un 1.9 tdi arl stok si in trebuie sa schimb uleiul, avand in vedere ca la ultimele 2 schimburi de ulei nu s-a pus norma 505.01, motorul a cam luat-o pe "ulei", cam consuma ulei si motorina unpic peste limita, nu prea mai trage si nu mai are acel "zvac" la accelerare, un pic din vina mea ca am dus la service mai ieftin, si din vina lor ca nu au stiut ce norma sa bage, din ce am citit pe forumuri, eu cred ca cel mai potrivit ar fi Bardahl Technos C60 5w40 M-Saps cu norma 505.01 pe care l-am gasit la reducere la pretul de 11,14/litru, l-am comandat deja, ce imi da de gandit este ca este mult sub pretul pietei, chiar daca initial costa 25,90euro, e posibil sa fie regenerat sau contrafacut? aici e linku http://www.italiaricambi.it/index.php/o ... -saps.html