Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

22 Aug 2012, 16:38

Hai sa-mi zic si eu parerea despre Alto
Rupt surub de la tampon in chiuloasa in interior,nu stiu cum l-au extras dar au facut treaba buna
Schimbat bara spate +vopsit+montat foarte bine
Efectuat doua revizii la el ,foarte multumit
Intr-un cuvand sunt oameni modesti nu cu fitele celor de la PBV2
Te asculta ce problema ai si apoi incearca sa gaseasca solutii cat mai favorabile tie
Foarte multumit de ei
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 284
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Alto Syncro Service Seat

22 Aug 2012, 16:55

Matrixu scrie:
Efectuat azi revizie si schimbare distributie. OK.

Ti-am vazut azi masina acolo..:D
A fost revizia de cati km? Cat te-a costat?
Seat Leon 5F ST FR 184CP DSG6
Seat Arona FR 1.0TSI DSG7
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
Matrixu
Mesaje: 697
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

23 Aug 2012, 08:21

112k km. A 8-a revizie. Am fost cu consumabilele mele minus filtrul de motorina. Am schimbat si distributia (de la ei) chiar daca nu aveam nr de km. In total aproape 1600 RON. Cu cat am dat eu pe consumabile m-a dus la 1850 RON
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow
http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 284
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Alto Syncro Service Seat

23 Aug 2012, 10:36

Mai bine ca ai facut-o un pic inainte de 120k..Si la mine urmeaza revizia de 90k si ma bate gandul sa-i fac distributa deja..Ca pret a fost ok. Acum un an la Megane m-a costat aproape 2200 ron revizia de 60.000 aia cu distributia si fara sa schimbe si pompa de apa care era impecabila (la motorul ala se face la 60.000..dar curelele si rolele erau ca noi..)
Seat Leon 5F ST FR 184CP DSG6
Seat Arona FR 1.0TSI DSG7
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
Matrixu
Mesaje: 697
Membru din: 20 Feb 2008, 12:33
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

23 Aug 2012, 13:34

Am facut-o mai devreme pe principiul ca ma costa mai mult daca astept pana la termenul scris si doamne fereste se intampla ceva
Leon Mk2 BXE 1.9 tdi 105cp 2007 crono yellow

http://www.youtube.com/watch?v=GcfwBzFdRQ4
 
luizachelariu
Mesaje: 3
Membru din: 13 Sep 2012, 14:12

Re: Alto Syncro Service Seat

13 Sep 2012, 15:00

Am masina in service de aproape 1 luna si nu sunt multumita de felul in care am comunicat cu reprezentantul service-ului.
In data de 21 august am avut un accident, am fost lovita de o Dacia Logan, eu fiind pe drum cu prioritate. Vinovatul mi-a dat RCA-ul si am mers a doua zi la reprezentanta Seat, Alto Syncro (fiind singura reprezentanta cu care lucra asiguratorul).
Mi s-a spus ca masina va trebuie dezmembrata pentru a se face reconstatarea si abia dupa ce se primeste acceptul de plata masina va fi reparata. Din pacate, in acest interval nu imi mai puteam folosi masina deoarece nu aveam garantia ca va putea fi remontata asa cum era ( partea dreapta a fost serios avariata). A durat 5 zile sa trimita cei de la Alto Syncro cererea de reconstatare catre asigurator. Initial, mi-a spus ca impreuna cu cererea de reconstatare va trimite si devizul pentru a urgenta procedura de aprobare, dar nu a fost asa. Asadar, pe 28 august s-a trimis doar aceasta cerere acceptul fiind trimis pe mail in data de 31 august. Domnul de la Alto Syncro insa nu a verificat e-mailul sau a fost in concediu o zi si a observat abia 2 zile mai tarziu ca s-a dat acceptul de reconstatare desi telefonic mi-a spus ca nu a primit nici un raspuns. Am aflat adevarul in momentul in care am sunat la inspectorul de daune care mi-a confirmat ca a trimis acceptul reconstatarii cu 2-3 zile inainte. Ulterior acceptului de reconstatare trebuia trimis si devizul pentru a incepe reparatia masinii. Acesta insa nu a fost trimis dar s-au apucat totusi sa o repare. La inceputul saptamanii trecute mi-au dat sperante ca as putea s-o iau in data de 7 septembrie. Cu toate astea eram sigura ca va mai dura cateva zile si nu m-am entuziasmat prea tare. La inceputul acestei saptamani am sunat din nou pentru a vedea cum decurg lucrurile. Luni mi s-a zis ca as putea s-o iau marti, marti mi s-a zis ca ''in principiu'' e gata miercuri, miercuri mi s-a spus ca daca primesc acceptul de plata as putea s-o iau astazi. Am ramas surprinsa deoarece am crezut ca acesta a fost trimis in aceeasi zi cu acceptul reconstatarii, inspectorul de daune asigurandu-ma ca-l va aproba in aceeasi zi. Sun din nou la inspectorul de daune care imi spune ca nu a primit nici un deviz de plata, el neavand ce sa aprobe. Sun din nou la service si ma asigura ca nu e asta problema, ca ei au trimis si ca sa nu-mi fac griji ca se rezolva. Am solicitat sa-mi trimita pe mail devizul de plata pentru a ma asigura ca l-au trimis intr-adevar atunci cand au spus. Bineinteles ca nu am primit nimic. Astazi sun inca o data sa intreb daca pot sa iau masina, raspunsul fiind din nou negativ. Mai trebuie schimbat un amortizor care a iesit abia acum la geometrie si trebuie sa ceara din nou reconstatare catre inspectorul de daune. Acesta a aprobat telefonic si astazi au dat comanda in Ungaria pentru amortizor, care urmeaza sa ajunga maine dupa-amiaza. Daca ajunge la timp se va monta si maine seara as putea s-o iau. Totusi, dupa termenele spuse pana acum si nefiind respectat nici unul nu mai am incredere. Problema mea este cea legata de netransmiterea informatiilor atunci cand le aveau si eu ma agitam in stanga si dreapta sa rezolv. Mereu i-am rugat sa ma sune daca primesc acceptul sau refuzul asiguratorului ca sa insist, poate am sanse mai mari de reusita. Dar niciodata nu am fost sunata, ma simteam deja prost cand sunam zilnic. Acum sper ca macar calitatea lucrarii sa fie buna si sa reusesc sa iau masina. In concluzie, nu as mai apela la ei. Nici cu celelate reprezentante nu am avut experiente foarte placute dar despre asta voi povesti intr-un alt topic. Voi reveni cu informatii dupa ce imi voi vedea intr-un final masina!
 
Avatar utilizator
adi.des
Mesaje: 807
Membru din: 08 Sep 2009, 18:56
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

13 Sep 2012, 17:30

suna si tu la opc ,ca deaia exista,aici e vorba de lenea specifica romanului
seat ibiza - emocion roja- 2008 1.4 TDI tuned by RBN

 
geambi
Mesaje: 43
Membru din: 17 Feb 2009, 22:22
Localitate: Bucuresti

Re: Alto Syncro Service Seat

14 Sep 2012, 11:39

adi.des scrie:
suna si tu la opc ,ca deaia exista

exista OPC, dar... ce ar putea reclama? sunt anumite termene in care trebuie sa iti repare masina?

Anul acesta mi-a facut si mie cineva o astfel de "bucurie" (o tanti cu un Logan). La mine a durat cam 2 luni si jumatate pana cand dosarul a fost transmis spre plata; din care 1 luna si jumatate in primul service (nu venea portiera ce trebuia schimbata).
Ghinionul meu a fost cu asiguratorul - ce service-uri vroiam eu, nu lucrau cu asiguratorul.
Pana la urma am facut un compromis si am fost "mediatorul" intre service si asigurator, rezultand drumuri intre service si asigurator - plimbat hartii si luat stampile si semnaturi, telefoane - fiecare aruncand urmatoarea miscare asupra celuilalt si multi nervi.

Pana cand masina nu este gata sau sa existe un motiv pentru care nu se doreste repararea ei, nu prea ai ce sa faci la OPC.
Cordoba 1.4 75cp
 
luizachelariu
Mesaje: 3
Membru din: 13 Sep 2012, 14:12

Re: Alto Syncro Service Seat

20 Sep 2012, 15:54

Revin cu informatii legate de masina mea. Am reusit s-o iau saptamana aceasta si este intr-o stare buna. Intr-adevar, problema mea cu ei a fost mai mult de comunicare. Spre exemplu cand mi-au spus ca nu s-a primit acceptul de plata de la asigurator ei de fapt nu au trimis devizul deoarece au considerat ca ar fi bine sa-l trimita la final, sa nu mai fie nevoie de ceva reparatii in plus fata de estimarea initiala. Numai ca nu mi-au spus acest lucru decat in ziua in care am luat masina, as fi inteles logica lor dar au preferat sa dea vina pe asigurator. In cazul meu asiguratorul s-a implicat destul de mult in dosarul de dauna si a aprobat imediat ce a primit devizul. Asadar, sunt multumita de cum a iesit masina dar la partea de comunicare mai au un pic de lucrat.
luizachelariu scrie:
Am masina in service de aproape 1 luna si nu sunt multumita de felul in care am comunicat cu reprezentantul service-ului.
In data de 21 august am avut un accident, am fost lovita de o Dacia Logan, eu fiind pe drum cu prioritate. Vinovatul mi-a dat RCA-ul si am mers a doua zi la reprezentanta Seat, Alto Syncro (fiind singura reprezentanta cu care lucra asiguratorul).
Mi s-a spus ca masina va trebuie dezmembrata pentru a se face reconstatarea si abia dupa ce se primeste acceptul de plata masina va fi reparata. Din pacate, in acest interval nu imi mai puteam folosi masina deoarece nu aveam garantia ca va putea fi remontata asa cum era ( partea dreapta a fost serios avariata). A durat 5 zile sa trimita cei de la Alto Syncro cererea de reconstatare catre asigurator. Initial, mi-a spus ca impreuna cu cererea de reconstatare va trimite si devizul pentru a urgenta procedura de aprobare, dar nu a fost asa. Asadar, pe 28 august s-a trimis doar aceasta cerere acceptul fiind trimis pe mail in data de 31 august. Domnul de la Alto Syncro insa nu a verificat e-mailul sau a fost in concediu o zi si a observat abia 2 zile mai tarziu ca s-a dat acceptul de reconstatare desi telefonic mi-a spus ca nu a primit nici un raspuns. Am aflat adevarul in momentul in care am sunat la inspectorul de daune care mi-a confirmat ca a trimis acceptul reconstatarii cu 2-3 zile inainte. Ulterior acceptului de reconstatare trebuia trimis si devizul pentru a incepe reparatia masinii. Acesta insa nu a fost trimis dar s-au apucat totusi sa o repare. La inceputul saptamanii trecute mi-au dat sperante ca as putea s-o iau in data de 7 septembrie. Cu toate astea eram sigura ca va mai dura cateva zile si nu m-am entuziasmat prea tare. La inceputul acestei saptamani am sunat din nou pentru a vedea cum decurg lucrurile. Luni mi s-a zis ca as putea s-o iau marti, marti mi s-a zis ca ''in principiu'' e gata miercuri, miercuri mi s-a spus ca daca primesc acceptul de plata as putea s-o iau astazi. Am ramas surprinsa deoarece am crezut ca acesta a fost trimis in aceeasi zi cu acceptul reconstatarii, inspectorul de daune asigurandu-ma ca-l va aproba in aceeasi zi. Sun din nou la inspectorul de daune care imi spune ca nu a primit nici un deviz de plata, el neavand ce sa aprobe. Sun din nou la service si ma asigura ca nu e asta problema, ca ei au trimis si ca sa nu-mi fac griji ca se rezolva. Am solicitat sa-mi trimita pe mail devizul de plata pentru a ma asigura ca l-au trimis intr-adevar atunci cand au spus. Bineinteles ca nu am primit nimic. Astazi sun inca o data sa intreb daca pot sa iau masina, raspunsul fiind din nou negativ. Mai trebuie schimbat un amortizor care a iesit abia acum la geometrie si trebuie sa ceara din nou reconstatare catre inspectorul de daune. Acesta a aprobat telefonic si astazi au dat comanda in Ungaria pentru amortizor, care urmeaza sa ajunga maine dupa-amiaza. Daca ajunge la timp se va monta si maine seara as putea s-o iau. Totusi, dupa termenele spuse pana acum si nefiind respectat nici unul nu mai am incredere. Problema mea este cea legata de netransmiterea informatiilor atunci cand le aveau si eu ma agitam in stanga si dreapta sa rezolv. Mereu i-am rugat sa ma sune daca primesc acceptul sau refuzul asiguratorului ca sa insist, poate am sanse mai mari de reusita. Dar niciodata nu am fost sunata, ma simteam deja prost cand sunam zilnic. Acum sper ca macar calitatea lucrarii sa fie buna si sa reusesc sa iau masina. In concluzie, nu as mai apela la ei. Nici cu celelate reprezentante nu am avut experiente foarte placute dar despre asta voi povesti intr-un alt topic. Voi reveni cu informatii dupa ce imi voi vedea intr-un final masina!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

23 Mar 2013, 09:56

Revin cu noutati in serialul deja trist "REPARATII LA DEALERII SEAT"

Daca tot a plouat bine am zis sa vad cat de bine au rezolvat problema infiltrarii apei pluviale in portbagaj cei de la ALTO Pantelimon.
Surpriza marereee!
Nu mai intra apa pe langa chederul hayonului, au rezolvat ce nu au reusit cei de la PBV2, intra prin spatele stopului dreapta spate
Cu toate ca am fost asigurat ca au pus furtunul si s-au uitat din portbagaj sa nu intre apa.
Intra apa vorba cantecului "bini di tat"
Mai mult am descoperit ca proiectantul masinii a fost un incompetent, nefiind in stare sa asigure corecta fixare a elementelor de plastic ce acopera spatele portbagajului, fiind nevoie de interventia salvatoare a lui Dorel' care cu un surub autofiletant a rezolvat problema.
Doar de asta mergem la dealer sa reparam masinile, ca la final sa arate precum au iesit din fabrica nu fasarite de nea Gigi de la stiu eu ce service cu chit si alte metode de ascuns defectele.

Pozeeee
Si mergeti cu incredere la ei.
SERVICII DE CEA MAI BUNA CALITATEEEEE.
DEVIZUL DAUNELOR A FOST DE 6500RON. Calitatea pe masura pretului.



Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Nici nu avea cum sa etanseze, intrucat lipsesc doua saibe ce ar fi trebuit sa fie pe prezoanele stopului, iar partea pe care se aseaza stopul este atat de valurita incat nu are cum sa stea etans.
Mai adaugam o crapatura mare si o gaura data cine stie cu ce scop si gata piscina din portbagaj.
Dar au promis ca se rezolva, doar va trebui sa mai fac un drum pe acolo, pe timpul si benzina mea.


ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagineImagine

ImagineImagineImagineImagineImagine
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

23 Mar 2013, 12:21

Cristi stii ce ai de facut...te duci inapoi si le arati,daca fac ca trenu,OPC...
Vad ca s-au prostit si astia,dapai unde sa ne mai reparam masinile,daca reprezentantele fac treaba urata ce sa mai zicem de nereprezentante
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

23 Mar 2013, 13:35

Scrie mare pe pagina de prezentare la Misiune-Viziune
Citez:
"Misiune
Alto Syncro isi propune sa depaseasca in mod favorabil asteptarile clientilor sai in materie de calitate si interactiune cu acestia, prin gama de servicii dezvoltata si eforturile angajatilor sai"

Eu sunt unul din clientii depasiti de serviciile oferite.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Avatar utilizator
catalinutzu
Mesaje: 1514
Membru din: 12 Oct 2008, 22:55
Localitate: Bucuresti(Ferdinand fost Dimitrov)
Contact:

Re: Alto Syncro Service Seat

23 Mar 2013, 13:52

BALTAZAR2003 scrie:
Scrie mare pe pagina de prezentare la Misiune-Viziune
Citez:
"Misiune
Alto Syncro isi propune sa depaseasca in mod favorabil asteptarile clientilor sai in materie de calitate si interactiune cu acestia, prin gama de servicii dezvoltata si eforturile angajatilor sai"

Eu sunt unul din clientii depasiti de serviciile oferite.
:hi

:))))
Da au bagat la chit cu lopata,nu s-au jucat :))
Imagine
1,4 16 valve 86 de magari in calduri :))
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 284
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Alto Syncro Service Seat

25 Mar 2013, 17:12

Asta e mana alora de la Avia..fratiorii lor..pt ca la Alto din cate stiu eu nu exista atelier propriu de tinichigerie-vopsitorie; lucrarile astea se fac alaturi, la Avia.
Ampatit=o si eu la o lucrare facuta la Avia pt Fabia..am schimbat aripa din spate. la cateva luni aveam deja flori generoase de rugina la imbinarea ripii cu pragul, iar bara nu au mai pus-o la loc cum a fost in cleme..are luft de vreo 2-3mm..vizibil..urat
Si mai nou, oricum service-ul Alto Syncro nu mai exista pe hartie...S-au unit cu Avia iar toate facturile sunt emise excluisv pe Avia Motors...o chestie "minunata" pentru posesorii de Seat..pentru ca de acum vor "beneficia" si de tarifele din Avia care evident ca sunt mai sus...Am constata-o deja pe pielea mea la ultimele vizite..Cred ca sunt cu vreo 20% mai sus..cel putin la manopera.
Seat Leon 5F ST FR 184CP DSG6
Seat Arona FR 1.0TSI DSG7
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
aurashhh
Mesaje: 2
Membru din: 10 Ian 2015, 19:18

Re: Alto Syncro Service Seat

10 Ian 2015, 19:25

In urma unui mic incident in parcarea blocului m-am ales cu bara spate de la Ibiza ST stearsa pe aprox 50% din lungime iar intr-un loc a sarit vopseaua pana la plastic, o portiune de 5x3 cm.

Cat ar costa la Alto o astfel de reparatie? Este inclusa si manopera?

Cei care ati mai vopsit la ei, ati fost multumiti de modul in care a iesit?

Multumesc!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori