Stimati telespectatori, in emisiunea de azi o sa va aratam cum se instaleaza o chestie mega-inutila: senzor de nivel pt. ulei.
Unele motorizari VAG (in special pe modelele SEAT) vin fara asa ceva din fabrica. Eu personal nu aveam nevoie de asa ceva, sunt genul care verifica constant nivelul uleiului. Am facut toata chestia de mai jos doar ca exercitiu tehnic. Si pentru ca am gasit piesele la un pret foarte ok.
Piese necesare:
- senzor nivel de ulei (acelasi pt. o gama larga de motorizari BCA, BGU,BKD, BRU, etc)
- surub de fixare - 3 buc
- garnitura senzor
- protectie metalica (optional, protectia vine standard doar la AXX, AXW, BLR si alte motorizari similare)
- suport cablaj (eu inca nu l-am pus, insa l-am comandat)
Baia de ulei are marcajul pentru senzor si are gaurile de fixare. Trebuie doar perforata pt. senzor si facut filetul pt. suruburile de prindere. Cablajul e bine sa fie protejat termic (cel putin partea din compartimentul motor). SUnt 3 fire: unul merge la o siguranta, altul la un punct de masa si altul in ceasurile de bord.
E nevoie de VCDS pt activare.
xxxxxxxxxxxx
Rezultatul asa arata (pe ceasuri maxidot). Sper sa nu mai vad niciodata martorul asta