Bradany scrie:la roata efectiv am 120, chiar daca valoarea finala era de 125! Nu cumva asa este si la tine? Am impresia ca totusi ai cam multi caluti pentru puterea motorului, nu de alta.
pe grafic scrie albastru pe alb EngPower - adica engine, ESTIMAT la motor. se masoara la roata puterea dar se poate ESTIMA puterea la motor luand in considerare mai multi factori.
dar cum niciodata doua dynouri nu o sa dea acelasi rezultat, singura varianta ca sa comparati rezultatele este sa le masurati pe acelasi dyno, una dupa alta, la aceeasi temperatura, etc. DACA are vreo relevanta, important e sa fiti voi multumiti de cum merg.
* mumus, felicitari pentru decizia de a face pasul spre stage 1. imi aduc aminte un comentariu de-al tau pe threadul lui roger cu a lui Cupra recent modificata, si atunci te intreb si pe tine acelasi lucru, chiar cu ghilimele si quote: "Chiar aveai nevoie de caii aia in plus, nu de alta, dar nu te vad mare racer ?"
** de ce spui ca daca mergi peste 180 cu masina nu mai e safe? crezi ca se dezintegreaza caroseria ? producatorul a dat viteza maxima constructiva la care ajunge masina (pe gps) in functie de motor, cutie si coef aerodinamic, adica oricat te-ai chinui pe drept nu o sa depasesti viteza respectiva. daca mai pui 30-40 cai in plus care inseamna procent urias la voi fata de puterea stock, e logic ca poti depasi cu mult limita respectiva. oricum sunt sigur ca voi ati atins vitezele respective in germania pe unde ati fost cu masina recent, corect?