AI prins-o artistic.Daca e ceva ce mi-a placut cel mai mult la masina asta este fata, chiar si cu faruri cu halogen, arata bine. Gume de iarna ai Conti?
Cu table e aiurea. Plus si dimensiunea mica 185x60xr15 contribuie la subdimensionare vizual. Specific ca inclusiv Logan 1 are 185x65 , deci roti mai mari...
Totusi cu niste capace nu arata rau nici cu tabla dar fara e groaznic.
Eu pt moment adica 2-3 ani raman pe combinatia actuala: iarna -jante de tabla 15’ cu capace si vara- jante de aliaj 17’.
A venit aditivul l-am turnat in seat, diseara pun si in fiat si vom vedea ce va fi. Teava de la esapament e super curata, foarte putina funingine, ca la un aspirat. Consumul mediu in oras este de in jur de opt litri la suta de km, si cu Socar 95 chiar fuge foarte bine masina. Deci testul se face cu Socar 95 si aditiv. Fiatul papa in jur de 10, sunt curios dupa teste cat va fi.
Cu aditivul pot spune momentan doar ca motorul la relanti nu se mai aude deloc in masina, mi-au sosit si niste leduri, m-am saturat de diferenta mare intre pozitie si faza de intalnire, am comandat ceva warm, in poza este prea warm, real este mai albicios, seamana acum cu becul de pe faza scurta. Si sunt suficient de puternice. Mai fac poza si seara cu farul aprins. Sunt curios daca vor tine cat va mai fi la mine masina
Real, ambele sunt identic de galbui, nu asa albe ca in poza. Adica atat faza scurta cat si pozitiile, si am pus si pe fiat, ca si ala are tot halogen. Este aprinsa doar pozitia. Bineinteles real nu se vede asa tare, si la fel este usor galbui.