Ok...mersi de răspuns. Citeam in cartea masinii ca doar G13 mov trebuie pus ca nu stiu ce proprietati are acesta care previne coroziunea etc. De curiozitate al tau ce culoare are?
In cartea tehnica se 'recomanda' G13 sau G12++ (mov) exact pe motive de coroziune . Daca din fabrica a venit cu G12 (G12+) roz, atunci nu e nici o problema sau cehii sunt mai zgarciti !
SEAT TOLEDO Reference 1.2 TSI 90CP model 2015 (KG3) fabricat 2016
Da, la mine e mov, chiar am cumparat un bidon (G13) si am completat ca era din fabrica la minim (economie ) si nu a mai scazut e atunci. Culoarea e un mov deschis (lila parca ii zice )
SEAT TOLEDO Reference 1.2 TSI 90CP model 2015 (KG3) fabricat 2016
Eu inca un an il las in masina, o sa ma uit si la mine daca scrie ceva, ca eu am alt cod motor. Eu nu a trebuit sa completez, este intre minim si maxim din prima zi.
Pe vasul de expansiune scrie clar G 13 si la mine. Acum culoarea e rozulie, parca cand era noua masina, era rosie culoarea lichidului. M-am uitat in interiorul vasului, lichidul este perfect curat. O sa il si masor in urmatoarele zile sa vad pana la ce temperatura rezista, de fapt, cred ca cobor si verific acum.
Am verificat acum, in Seat inca rezista al -30 grade, si in Fiat unde am schimbat recent antigelul rezista pe la -35, deci este ok, ptr ca Seat sta in garaj, iar Fiat afara, sub un acoperis, dar afara.