Cred ca pentru cei mai "mofturosi" exista stergatoare de iarna si de vara. E cauciuc pana la urma si se comporta diferit la temperaturi diferite. Pentru a-si pastra calitatile mai mult timp, un stergator , trebuie sa ai grija de el. Ca o buna practica (cred) eu sterg cu o carpa lamelele si sub lamele inainte de a ma urca in masina, mai ales daca e probabil sa folosesc stergatoarele. Aceasta practica are doua avantaje : protejeaza atat stergatorul cat si parbrizul. Degeaba dai cu solutie daca nu ai sters lamela , primele doau - trei "ture" le face pe "uscat" si amestecat cu praf abraziv contraindicat atat pentru lamele cat si pentru parbriz. Daca apuca sa se "ciupeasca" , stergatorul e compromis chiar daca e facut de Bosch sau orice alta firma. Asa cum exista "pachet drumuri grele" (elemente de directie/suspensie ramforsate ca sa reziste in RO) ar trebui sa existe si stergatoare pentru RO
. Am avut ocazia sa circul in Germania, Auatria, Italia dar acolo nu se depune praf de pe o zi pe alta ca la noi
.