@mralph26, pe scurt, remarca lui @TuPeU te acopera cam 100%.
mralph26 scrie:... unde ai vazut tu ca tetierele nu sunt reglabile pe orizontala?
Intr-o Mazda3, la Arian. Banalitatile pe care le-ai zis in legatura cu tetierele sunt in orice manual de masina. Tetierele de la Mazda3-ul vazut de mine
nu se regleaza pe orizontala, doar pe verticala. Asa e la majoritatea masinilor non-premium dar chiar am intrebat dealer-ul daca se regleaza si pe orizontala pentru ca mi s-au parut foarte deranjante din cauza ca sunt prea bombate.
mralph26 scrie:În plus partea cu usile se inchid mult mai misto pe Leon ... asta o crezi tu ... eu am vorbit cu un amic care lucreaza la Porsche Vest 1 si mi-a spus ca la usi mazda e peste golf
asta am observat si eu...la mazda nu se aude o bufnitura ca la leon...e mult mai silentioasa inchiderea usii...crede-ma sunt f pretentios la asta
Sunetul facut de usi face parte din design-ul masinii. Mie imi place f. mult sunetul facut de usile lui 5F si imi place f. mult si faptul ca usile par solide. Daca tie iti plac usile mai prapadite si cu sunet fasait atunci cand se inchid, ca la Mazda3, treaba ta.
mralph26 scrie:De TSI sunt satul pana in gat...12-13 chiar 14 in oras...si la drum in afara sub 6 nu scoate nici mort ... Cine a venit cu ideea prosteasca că TSI o sa inlocuiasca TDI a fost un mare prost... iar motorul de 2.0 e aspirat...asta inseamna k e mult mai fiabil decat un turbo de 1.4...asta iti spune orice mecanic
Am dat deja consumul pentru TSI-ul meu si minimul este de ~9 in oras si ~5 pe autostrada. Ambele sunt verificate la pompa, nu de pe calculatorul de bord. In realitate, mie imi consuma cam 10.5 in oras pe traseu f. aglomerat si 6.5 pe autostrada, cu 130 - 140. Scade sub 6 pe autostrada daca merg cu 110 - 120 pe cruise control, dar nu am rabdare.
In ceea ce priveste fiabilitatea, citeste bine de tot remarca lui @TuPeU. Pentru ca tu faci drumuri lungi, crezi ca TDI e magic dar pentru ca nu te pricepi, nu stii ca sunt scenarii in care un motor pe benzina e mult mai bun ca unul pe motorina. De exemplu daca faci multe drumuri scurte (max 20 min mers) separate de pauze de minim 1-2 ore. In cazul asta TDI-ul nu are timp sa se incalzeasca si se strica mai repede. Asta pe langa faptul ca in general reviziile si reparatiile la motorina sunt mai scumpe decat la benzina. In ceea ce priveste parerea mecanicilor diversi, poti sa o iei tu in considerare. Intre timp eu am 4 ani garantie si sunt destul de linistit in ceea ce priveste fiabilitatea TSI-ului meu.
mralph26 scrie:cine e foarte inalt de genul 1.90...ii sta mai bine cu un golf
dar in nici un caz leon
)
Mai citeste o data ce a zis @TuPeU. Am verificat indeaproape ambele masini inainte de achizitie si am si dimensiunile fizice ce imi permit o testare exacta. 4 persoane de 1.90 m intra exact la fel in 5F si in Golf7. Nu si in Mazda3, care e pentru oameni mai mici de inaltime...
mralph26 scrie:Eu am vazut leonul acum vreo 2 saptamani dupa ce am vazut Golf-ul...si sincer mi s-a parut varianta cheap a Golf-ului
) si nu merita...pt 1000-1500 in plus clar as merge pe Golf
sau pe Mazda
Tehnic, asa este dar practic, manifesti un snobism cras trecand peste ce are de oferit 5F. Are propria lui personalitate, asta este clar si din design si din structura pachetelor de tehnologii disponibile.
Diferenta de pret intre cele 2 masini nu este asa cum visezi tu, 1500 EUR. Numai motorul de 1.4 140 CP este 2000 EUR la Golf7, fata de 720 EUR la 5F (fara ACT). In cazul configuratiei FR luata de mine, diferenta de pret intre cele 2 masini era de aproape 4500 EUR, inainte de orice reduceri. Chiar si cu reduceri, ramanea peste 4000 EUR, ceea ce mi s-a parut total nejustificat, mai ales avand in vedere ca 5F e net superior Golf7 dpdv design, care in configuratia echivalenta cu FR dpdv dotari, ramanea destul de anonim. Ar fi fost nevoie de un GTI ca sa fie clar peste, iar GTI-ul ar fi fost cu minim 8000 EUR mai scump la acelasi nivel de dotari.
In concluzie, mergi pe Mazda3 cu incredere. E pentru sefi ca tine.