Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
sorynsky
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 18 Oct 2022, 10:23

Intrebari probleme motor 2.0 TDI

18 Oct 2022, 10:28

Salutare,

Vreau si eu pareari despre motorul de 2.0 TDI de 150 cp de pe Seat Leon FR 2013, ce probleme ar fi la acest motor sau la ce ar trebui sa fiu atent cand cumpar masina?

Multumesc anticipat!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8633
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Intrebari probleme motor 2.0 TDI

18 Oct 2022, 23:42

nu exista o problema anume in mod special, vezi sa nu ai pierderi de antigel, scurgeri de ulei, asculta si tu turbina, cum se aude motorul, stare ambreiaj, etc
 
Daddy
Mesaje: 447
Membru din: 07 Ian 2016, 14:01
Localitate: Bucuresti

Re: Intrebari probleme motor 2.0 TDI

19 Oct 2022, 07:43

Chestii cunoscute (functie de nr. de km): pompa de apa cu scurgeri (nu s-a facut recall, s-a inlocuit doar la reclamatia clientului), EGR (mai ales la cele fara adblue), DPF (face regenerari mult mai dese decit EA189 si tinde sa infunde filtrul mult mai repede mai ales daca a fost folosit preponderent in oras), la km mai multi (spre 200k) obisnuieste sa manince ulei si sa piarda compresie din cauza arderii garniturilor de supapa (DPF este foarte aproape de chiulasa, imediat la iesirea evacuarii si din cauza ca face regenerari dese, inacalzeste chiulasa si coace in timp garniturile), turbinele cedeaza si ele in jur de 200k km.
Ex Seat Leon X-Perience 184 DSG
 
sorynsky
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 18 Oct 2022, 10:23

Re: Intrebari probleme motor 2.0 TDI

19 Oct 2022, 08:21

gamer555 scrie:
nu exista o problema anume in mod special, vezi sa nu ai pierderi de antigel, scurgeri de ulei, asculta si tu turbina, cum se aude motorul, stare ambreiaj, etc

Salutare,
Multumesc de mesaj, o sa ma duc sa o verific inainte sa o cumpar la o reprezentanta.
 
sorynsky
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 18 Oct 2022, 10:23

Re: Intrebari probleme motor 2.0 TDI

19 Oct 2022, 08:23

Daddy scrie:
Chestii cunoscute (functie de nr. de km): pompa de apa cu scurgeri (nu s-a facut recall, s-a inlocuit doar la reclamatia clientului), EGR (mai ales la cele fara adblue), DPF (face regenerari mult mai dese decit EA189 si tinde sa infunde filtrul mult mai repede mai ales daca a fost folosit preponderent in oras), la km mai multi (spre 200k) obisnuieste sa manince ulei si sa piarda compresie din cauza arderii garniturilor de supapa (DPF este foarte aproape de chiulasa, imediat la iesirea evacuarii si din cauza ca face regenerari dese, inacalzeste chiulasa si coace in timp garniturile), turbinele cedeaza si ele in jur de 200k km.

Salutare,
Masina pe care am gasit-o are in jur de 228k km, o sa ma duc sa o verific fizic la o reprezentanta, seria de siasiu am verificato deja la reprezentanta findca lucrez la Skoda, pe partea de revizii si km este in regula, nu a avut daune, acum sa vad la verificarea fizica.
Multumesc frumos!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori