Pagina 3 din 3

Re: Baterie moarta (probabil) brusc. Inlocuire problematica.

Scris: 27 Sep 2016, 21:59
de Andrei FR
Am inteles... nici la leonul lui tata nu merge(1.4TSI 150 ACT FR)

Re: Baterie moarta (probabil) brusc. Inlocuire problematica.

Scris: 08 Noi 2016, 17:25
de pollo1991
Din pacate mi-am pus si eu problema asta inca de cand am luat masina.. In vara am facut verificarea specifica anotimpului si desi masina are 3 ani cei de la Alto Syncro mi-au zis ca nivelul bateriei este ok , deci 2-3 ani trebuie sa imi fac griji. Cat despre pret, eu am intrebat de curiozitate si mi-au zis ca pt modelul meu 1.6 TDI Start / stop bateria costa aprox. 12 mil si ca nu se accepta alta baterie, doar cea din reprezentanta... multumesc colegului pt info cu codarea VCDS pt o baterie mult mai accesibila. Stima !

Re: Baterie moarta (probabil) brusc. Inlocuire problematica.

Scris: 10 Noi 2018, 09:54
de maistru
......mai primiti in clubul "bateristilor"? :yah

de luni a m observat ca nu mai intra start stop. Marti am verificat starea sistemului si afisa "Power consumption too high", ceea ce , conform forumurilor, era un simptom al bateriei pe duca. Miercuri amluat un VAG Com - piraterie de okazii/OLX/etc - si intr-adevar bateria era la 44 -79 % (variabil) . Joi , la punerea contactului, a afisat " 12 V battery voltage low.Please charge by driving", vineri am reusit sa merg/intorc de la servici, astazi ii fac parastasu' deja :cheers
Norocul meu ca este inca in garantie, am vefrificat la MTI, dar abia marti am gasit programare.
Ca idee bateria este un EXIDE EFB, 59A.
Si, ca si la Andrei - coleg si de SO2 1.4 TSI - SOC nu functioneza - arata doar ---%

Re: Baterie moarta (probabil) brusc. Inlocuire problematica.

Scris: 30 Noi 2018, 08:56
de maistru
Update: Schimbat bateria, pe garantie, la MTI cu un Varta EFB 59A.