Azi, la ~30 de ore de la ultimul mers (care s-a incheiat fara absolut nicio anomalie si fara niciun consumator uitat pornit; nu am avut in 3+ ani de cand o am nicio eroare pe bord in afara avertismentelor asteptate de schimb ulei), am bagat cheia in contact si a inceput sa faca bordul ca pomul de Craciun. Palpaie aiurea becuri peste tot, pacaneli in boxe, farurile se aprinda aiurea desi nu erau pornite si dupa vreo cateva secunde de confuzie totala au inceput sa apara erori pe bord printre care si "low battery".
Sa zicem ca e de la baterie desi se caca pe ei ca are un mega sistem de power management dar nu e in stare sa dea niciun avertisment inainte sa faca in toti dracii ca si cum are un scurt circuit pe undeva.
Manualul spune ca bateria trebuie inlocuita doar cu una IDENTICA (EXIDE 12V 59 Ah 320A DIN 640A EN/SAE/GS EFB) si chiar si asa dupa inlocuire trebuie sa faca aia de la VW nu stiu ce cacat prin calculatorul de bord. Dar, oricum, nu se gaseste pe piata libera o baterie cu aceste specificatii, nici macar de la EXIDE. Se gaseste doar la pret dublu fata de cat face (~700 ron), de la VW.
Deci.
1. A cumparat vreunul dintre voi o baterie mai buna pastrand garantia? Din cauza rahatului de soft controlat de service-ul VW pot lejer sa cred ca nu merge o baterie cu alte specificatii si ar fi un motiv perfect sa refuze reparatia pt orice problema aparuta ulterior.
2. Asa se manifesta o baterie slaba? Nu da un warning inainte? Face toata masina ca toti dracii brusc?