Adresez acest mesaj posesorilor de motoare 2.0 TDI ( cred ca si la 1.6 TDI e la fel) pentru care distributia se schimba la 210k km, conform specificatiilor producatorului. Taica-miu are o Skoda Octavia 2.0 TDI 150 CP 4X4, 3 ani jumate vechime, achizitionata de noua, servisata doar in reteaua Skoda, 12xxxx km. Acu cateva zile, la pornirea de dimineata, s-a aprins martorul pt lichidul de racire. A oprit motorul, a cumparat antigel, s-a apucat sa completeze, numai ca antigelul a curs tot pe jos. A dus frumos masina la service, constatat pompa de apa varza, iar la o inspectie mai atenta a curelei, aceasta se mai tine in cateva fasii. Stiu ca e alta marca si poate a fost un caz izolat cu defect de fabricatie, nici nu vreau sa induc panica printre posesori de aici, dar sa fiti pusi in garda eu zic ca nu strica.
Imi pare rau ca nu am poze!
Sent from my SM-G388F using Tapatalk