Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Dragos WKS
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 15 Sep 2023, 21:10
Localitate: Bucuresti

Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

23 Sep 2023, 02:38

Salutare tuturor !

Sunt bucuros sa ajung prima data pe un forum cu piesa asta - Leon Cupra 300 ST 4Drive 03/18 Performance Pack DSG6 DQ250 fara filtru de particule. Ma cheama Dragos, sunt din Bucuresti. Incantat de cunostinta ! Vin de pe un Sandero 2017 1.0 sce de 73cp 97Nm @3500rpm mort. In cei 5 ani de condus pe care ii am s-au adunat prea multe frustrari - glumele prietenilor ex.:"motor din ala am si eu, la stergatoare"; depasirile vara cu modul sport (oprit A/C-ul), imposibilitatea de a depasi tiruri in unele situatii etc. Ce-i drept, nu am bagat niciun ban in ea, dar nici nu mi-a parut rau catusi de putin cand a plecat de la mine. Am vrut ceva mai puternic. Si am gasit. E ce trebuie.

In lunga cautare a acestei masini pe mobile, adesa, autoscout si ebay kleinanzeigen, am realizat ca trebuie sa fii un mic seat cupra guru ca sa stii exact ce cumperi.
Am vrut sa fie full (roman adevarat). E full. Fara trapa :\ (roman si mai adevarat). Am aflat ca exista performance pack, cu frane Brembo, praguri de performance pack, pachete de iarna, cu digital cockpit sau cu analog etc. Din ce vedeam, majoritatea aveau incalzire in scaune, toate aveau ACC(dotare standard la cupra). Dupa am aflat ca exista cu DSG7 DQ381 sau DSG6 DQ250, unele "ohne OPF", altele cu.

Nu stiam exact ce filtre sa pun sa o gasesc pe aia cu digital cockpit, fara opf si cu DSG6 ca citisem eu undeva ca se aud farturile mai bine pe ele (am realizat destul de tarziu in procesul de cumparare ca de fapt la break-uri nu prea se aud evacuarile, initial uitandu-ma dupa hatchback). Am gasit in cele din urma, pe ultimul videoclip youtube shorts din fundul internetului, un comentariu al unui baiat care zicea ca cele cu OPF sunt cu DSG7 si sunt fabricate de la sept 2018, cu badge-urile copper, cu noile standarde WLTP de emisii si sunet. Deci ce cautam ? O masina fabricata intre 01.2018 si 08.2018, cu digital cockpit(am impresia ca a aparut ca dotare initial la inceputul lui 2018 - primele 3 luni - apoi a devenit standard, aici nu sunt sigur, dar cam asta am vazut pe anunturi), cu frane brembo, cu scaune scoica, cu sistem audio beats, cu trapa :(, sub 80k km, sub 25.000 euro, ST si 4Drive. Dupa aproximativ o luna de cautat zilnic pe mobile+restul, perioada in care le invatasem pe de rost (inainte de a intra pe anunturi stiam la fiecare ce au/ce nu au), am gasit aleasa. Full fara trapa, 65k km 23.500eur(pret de lista 48.800eur) cu tot cu al doilea set de jante cauciucuri iarna 235/35/19 de la un neamt, de pe mobile + 700 euro transport si verificare sumara la fata locului, 150 euro RAR, 650 euro asigurarea pe un an.

Inainte sa o cumpar, am bagat-o pe carvertical. Istoric 0, absolut 0. Tot ce am aflat din raportul carvertical ala a fost ca e vorba despre un SEAT LEON si atat.Refund. Apoi am bagat-o pe AutoDNA care mi-a dat macar niste poze de cand era noua la dealer si am vazut toate dotarile. Experienta de cumparare a masinii a fost foarte sketchy. Initial neamtul nu prea raspundea la mesaje, pretul era destul de mic comparativ cu ce mai era pe piata si cu ce oferea masina, zicea ca era prins cu munca, statea la granita cu Cehia, avea nume ciudatel, nu parea de neamt etc. Era sa o pierd daca nu insistam, mai erau inca doua pe lista. Baiatul care mi-a adus-o era in Germania si ma tot grabea sa aleg una (aveam 3 pe lista). Din cele 3, asta era 99% din ce cautam. Am insistat la neamt, l-am pus in legatura cu baiatul care se ocupa de transport si care stia germana. A fost baiatul la neamt acasa, m-a sunat pe whatsapp cu video, mi-a aratat masina. Imi zicea in continuu "e impecabila", "arata extraordinar pentru 65.000km", "Eu nu am mai vazut asa ceva". Masina chiar arata impecabil (in afara de cateva puncte de la pietricele pe capota si plafon). Culoarea superba. Interior curat. Compartiment motor curat. Era luna masina.

Din pacate, minusul ei a fost mentenanta la motor. L-am intrebat pe neamt ce schimburi a facut si mi-a zis ca le-a facut undeva la 16k-30k, cu istoric reprezentanta digital,practic vreo 3 schimburi prinsese pana sa ajunga la mine, in 65000km. Ce sa faci, nu ai cum sa ii spui la neamt sa faca reviziile mai repede decat spune producatorul, masina fiind in garantie, nu ? :( Dar nu aveam ce sa fac, eram constrans de numarul foarte mic de masini in configuratia asta, dar si de buget.

Imagine
Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine
Imagine.Imagine

Si a ajuns acasa :

Imagine
Imagine

Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Desi avea ultima intrare in service la 63k cu schimb ulei motor si ulei dsg, pentru ca inca nu eram 100% sigur pe vorbele neamtului, am fost cu ea la constatare+revizie(700 lei ulei+filtru ulei+filtru aer). Uleiul era destul de proaspat, filtrul ulei curat, deci spusele neamtului erau conforme cu realitatea (ma mai calmasem un pic) pana la acel punct. In urma constatarii - amortizoarele spate se scurgeau, placute fata urmau cat de curand si peste ceva timp discuri fata spate. Chiar si in conditiile astea, tot m-a batut gandul sa ii fac schimbul la DSG, sa fiu eu sigur. Schimb ulei haldex nu apare nicaieri, dar baietii de la service mi-au spus ca de obicei astea se fac impreuna si pe istoric aparea schimb ulei cutie, sau mentenanta cutie, ceva de genul.

Un prieten cu o Skoda Superb 280hp mi-a recomandat sa ma duc la un baiat care stie si face doar DSG uri, din Buftea, ca e nr.1. Am fost la el, am lasat masina peste noapte (mi-a spus ca nu are cum altfel pentru ca trebuie lasata sa se raceasca uleiul in cutie pentru a-i face nivelul corect), mi-a dat videoclipuri cu toate operatiile. Mi-a zis ca toate clipsurile, suruburile si ce mai era sub filtrul de aer ca sa ajungi la cutie, nu au fost atinse + mi-a aratat filtrul de la cutie, era fabricatie 02/18, masina fiind 03/18, deci cel putin filtrul nu era schimbat. El mi-a zis ca era destul de sigur ca nici uleiul nu era schimbat. Per total, interventia asta (cu totul) nu era doar optionala, sa imi calmez piticii de pe creier, ci chiar trebuia. Deci bine ca am fost sceptic, ca altfel ajungeam cu dsg-ul in punga.
1400 lei cutie - ulei + filtru
950 haldex cu curatare pompa
350 cutie transfer
350 diferential spate
Preturile includ manopera

Before&After revizie transimisie - Inainte aveam mici socuri la schimbarea treptelor, acum s-au redus. La schimbarea 1 in 2, accelerare normala - usoara, masina dadea in nas, acum tot da, dar mai usor. Imediat dupa schimb, in drumul spre casa am mers in comfort, linistit, cu mici reprize. In Bucuresti i-am dat o talpa si atunci am ramas uimit, masina schimband inferioara mult mai repede decat inainte.

Precizari - In dimineata in care am ridicat masina, cand am scos-o de la el din garaj, aveam eroare pe ACC. Mi-a zis sa o opresc si sa o pornesc si a disparut. Un alt lucru pe care l-am observat, a fost un nou martor-atentionare pe digital cockpit - in locul ACC-ului (oprit), cand merg foarte aproape de cel din fata, la viteza, imi apare o atentionare - un martor cu doua masini si un semn de exclamare intre ele. Eu nu imi aduc aminte sa mai fi vazut asta in bord inainte de schimbul asta (poate am tinut distanta sau cand nu o tineam ma uitam si eu in fata si nu la bord) . De ce spun toate lucrurile astea ? Am o banuiala ca a umblat si la softul cutiei, care probabil e legat si de softul ACC-ului. De asemenea, cutia se comporta un pic diferit, cupleaza si decupleaza un pic altfel, nu stiu cum sa explic.Are vreun sens ce am spus aici ? E posibil sa imi fi umblat la soft ?

A venit timpul sa-mi iau discuri si placute. Ce sa vezi ? Am o cunostinta care lucreaza in domeniul pieselor auto, nu se identifica nimic la masina asta. Am gasit pe 7zap si multe forumuri, discuri fata OE SHW 370mm ~1900lei bucata cod piesa OE 8J0615301K . Mi-a trebuit mie Performance Pack. Mi s-a facut un pic raut, dar i-am dat o talpa si m-am calmat, am zis ca trebuie sa ma si opresc.Trebuie sa ma si opresc, dar nu de 1900 bucata, de 1400 bucata, nu ma dau pe circuit si nu o omor, asa ca am luat ZIMMERMANN FORMULA Z COAT Z 370mm cod piesa 100.3367.70 , din ce am citit isi fac treaba si nu se simte diferenta mare. Placute brembo P85159, desi pe unde am mai cautat eu se identificau pentru PP - Brembo P85116 sau P85119. Le-am comparat la dimensiuni si erau diferente de 0.1mm undeva. S-au potrivit P85159, am avut niste emotii. BTW, am citit tot thread-ul lui @gamer si nu numai, pot sa confirm partea cu scartaitul, dar si acea rezonanta, sa-i zicem, care la mine se aude cand opresc si plec cu spatele. Se aude si cum ating discul in mers cand sunt incinse. Nu am pus inca discurile noi pentru ca am pus sublerul si mai aveau carne.

Iata cateva mici probleme/intrebari (poate sunt doar niste pitici pe creier) :

1.mici pulsatii la relanti (nu le-as numi vibratii), se simt in special cu A/C off la rece si la cald (turatii mici) si nu au un ritm anume. Baietii de la service mi-au spus ca e de la sistemul de preincalzire catalizator si ca nu am ce-i face. Asta a fost inainte sa constat ca se intampla si la cald. Acolo nu se mai preincalzeste nimic. O fi de la acei magneti de la variable valve timing? Mie nu imi sar turele si nici nu am vreo eroare.

Am fost cu ea la Automatico la o constatare (inainte sa ii fac mentenanta la baiatul respectiv). A fost prima data cand a condus altcineva masina si prima data cand am stat in dreapta in masinuta asta. E un pic scary, recunosc. Dupa ce a testat-o pana la 130-140 pe Preciziei, schimbari de viteze etc (s-a distrat si el putin, nu-l condamn), a incercat sa replice cele spuse de mine, a inteles la ce ma refeream si la final mi-a spus ca e normal, ca in general chestiile astea pe DSG incep sa se simta mai tarziu, insa, pentru cum se merge cu masina asta e perfect normal. Mi-a recomandat sa fac schimburile de ulei mai frecvent(30-40k in loc de 60k, in functie de cum ii dau). I-am zis si de pulsatiile de mai sus, a zis ca daca masina este pe P sau N, atunci cutia nu este angrenata, deci nu are cum sa fie de la cutie. Per total m-a costat 202 lei ca sa imi spuna ca DSG-ul nu are nicio problema.

2.Distributia. Inainte de schimb ulei, parea ca aveam un sunet metalic ca de lant, la pornirea la rece. Acum dupa 5000km (urmeaza al doilea schimb de ulei) parca nu se mai aude, sau nu l-am mai sesizat avand si A/C pornit la plecare ca pe caldurile astea nu se poate altfel. Intrebarea ar fi la cati km se face distributia la motorul asta ?In prezent are 72k.

3.Exista niste scartaieturi la virarea pe loc sau la viteza mica sau la trecerea peste speed bumpere (ceva din amortizoare sau ceva flanse ma gandesc ?), in special in primele minute de condus dupa o pauza lunga. Poate or trebui si ele incalzite :))

4.Ce ulei bagati in ale voastre CJX-uri si la cat il schimbati? Intreb ce bagati, nu care e cel mai bun, ca banuiesc ca iese o discutie interminabila. Acum are Castrol 5w30 LL. Am pus din asta pentru ca service-ul era partener Castrol + scrie pe motor pe capac ulei. Am zis ca n-are nimic, planuind sa nu il las prea mult, un mic flush, sa-i zicem. Au trecut 7000km, nu ii mai pot spune flush, dar urmeaza al doilea schimb. O sa ii dau niste motul 300v 5w30 sa vad daca e vreo diferenta.

Ce mai urmeaza :
5.Sa repar masina, am gasit-o lovita in parcare, am facut thread separat. I-am facut CASCO, intre timp.
6.Cauciucuri spate - Continantal SportContact 7. Pe fata am Hankook s1 evo3 dot 22 in stare decenta. - cred ca o sa le las pentru sezonul viitor.
7.Folie PPF toata masina - Recomandari Bucuresti ? Ceva mai bang for the buck.
8.Sa platesc masina :)) Am facut eforturi mari.

Upgrade :
9.Evacuare - JE Design prezentata de @gamer pare ce trebuie, dar cam scumpa. Alte variante - evacuare de golf r variant, remus,Milltek etc. Exista cineva pe aici cu vreo cupra ST 4Drive cu evacuare non-stock? Si din Bucuresti ? Nu sunt foarte multe videoclipuri pe youtube, si chiar si asa, una e pe video, alta e pe viu. As vrea sa aud live ca sa stiu exact ce sa pun. In orice caz, o vreau cat-back, vreau sa fie legala sa nu stau cu morcovu`. As fi curios si de un res delete cum suna pe viu, tot asa, daca exista cineva.
10.Admisie RacingLine R600
11.Soft(candva). La ce verici ? Prietenii imi zic sa ma duc la DOP.
12.Lip, diffuser.

Un pic cam lung post-ul asta, poate v-am plictisit, insa sper ca ca am si adus sau vom aduce un plus de informatie. Va las aici si cateva poze, nu i-am facut prea multe, prefer sa o conduc :). Am fost si pe Transfagarasan, multumesc inca o data pentru organizare !

PS. Nu prea i-am facut poze, mai mult am condus-o :) O sa revin si cu mai multe poze, dupa ce o repar :| .
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9844
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

23 Sep 2023, 20:19

Bun veni! Frumoasa si lunga prezentarea. Stage 1 e musai la masina asta. Am avut si eu la cutie manuala si pana sa plece de la mine nu a picat nimic, desi multi spuneau pe net ca sunt "cutii de ciocolata". Daca zici ca nu o sa te dai pe circuit, nu vad rostul admisiei RL. La mine si gamer, cuprele au venit cu CSC 6 dar le-am schimbat amandoi cu Michelin PS4s. Ai tot ce trebuie de la ele, pe ud, uscat, aderenta, franare, stabilitate...tot.
Uleiul il schimbam cand spunea bc-ul. In ceea ce priveste evacuarea, eu am gasit una sh de G7,5 variant si am schimbat doar partea de la Y spre bara. Traseul e diferit la FWD fata de AWD. Pe mine ma interesa mai mult aspectul, pt ca luasem si difuzor de carbon, de CR. Bine, el exista ca accesoriu , se putea pune pe orice 5F ST FL. Surpriza placuta, sa zicem, dupa montaj, au aparut pops&bangs la decelerare, mai mult asa, in gluma, dar erau acolo. Softul era facut inainte sa schimb evacuarea, dar a iesit bine combinația asta
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1255
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

23 Sep 2023, 20:25

Felicitari pentru achizitie! Ai cam lungit-o cu postul :))
Fara sa am parte de atata documentare mi-am luat o masina aproape identica , tot 4drive 2018 , non opf si dq250. Initial am fost cam dezamagit ca nu a fost dq381 dar faptul ca unii amici cu s3 cu dq381 , ateca , superb etc au avut diverse probleme cu ele , m-a facut sa nu imi para rau.
Ulei folosesc Amsoil 5w30 , masina mea are kilometri mult mai multi dar nu consuma deloc ulei intre schimburi. Eu il schimb la 7000.

Referitor la evacuare , a mea fiind Carbon edition am inteles ca are evacuarea de Golf R Variant , ceva mai zgomotoasa. Oricum eu am inlocuit downpipe-ul cu unu pe 76 cu catalizator 200 celule , am anulat intermediara montand o teava dedicata care inlocuieste intermediara bolt-on iar finalele au ramas cele stock cu 4 tips-uri. De cand am scos intermediara mi se pare putin cam zgomotoasa dar masini zgomotoase am avut tot timpul si sunt obisnuit.
R600 am montat si eu , este foarte ok.
Multa bafta cu ea in continuare!
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
IonBodnari
Mesaje: 18
Membru din: 14 Sep 2023, 10:33

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

23 Sep 2023, 20:37

Frunoasa foc! Sa o stapanesyi sanatos!
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8633
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

23 Sep 2023, 22:52

hello si welcome in ClubSEAT! îmi pare bine ca vad o masinuta foarte asemanatoare cu a mea pe aici. culoarea e ce trebuie!

bine dotata, si pret f bun la km aia. inseamna ca ai stat bine la vanatoare si ai prins omul dispus sa o dea la bani putini. totusi nasol ca te-a pacalit omul in legătură cu schimb ulei dsg, etc. daca avea full service history la dealer nu avea cum sa nu faca schimb dsg si ulei haldex(independent de cutie), sau poate urmau la urmatoarea.

legat de trapa care lipseste, e minus. dar scapi si de griji, revizii, intretinere si zgomote etc.

cu sistemul performance pack: arata bine, e frumos, dar singurul lucru deosebit sunt etrierii. discurile si placutele OEM sunt varza, si ca performante si ca pret si ca durata de viata. placutele le schimbam cam la 22 mii -600 euro si discurile la 2 seturi de plăcuțe - 900 euro. deranj, tati, si cel mai enervant, cu zgomotul ala. am scris pe larg, nu repet. asta m-a impins in a investi alti 2200+ euro in alt sistem franare, unul cu adevarat 'performance'

legat de virtual dash, cand am comandat eu masina (imediat la lansare in 01/17) nu exista nici ca optiune. toate masinile dupa 05/18 le-au avut stoc. cu ACC la fel, a devenit standard pt front assist, dar pe vremea mea si a lui Roger era optiune, nu ieftina (800 euro intr-un pachet cu lane assist etc). banuiesc ca ai toate opțiunile astea.

sa te bucuri de ea, multi km fara probleme. daca te poți uita spre o evacuare calumea, se transforma masina ;) si da, stage 1 si dsg remap la cineva care se pricepe, e pacat sa nu.
 
Avatar utilizator
.VZL.
Mesaje: 597
Membru din: 25 Mai 2013, 10:53
Localitate: Constanta

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

23 Sep 2023, 23:52

Bine ai venit. Legat de evacuare, e bine sa auzi inainte daca poti si sa alegi cu grija. Ziceai ca a mea e zgomotoasa cu Milltek...dar cred ca n-ai auzit live in direct cu Dan Diaconescu 7R Akrapovic sau dalde evacuari custom cu x tevi schimbate si sudate...BUBUIE, oribil ca daily, prostii pops bangs dalea ies din discutie.
Si apropo...nu baga 300v daca o tii stock.
Seat Leon Cupra 5F SC 280hp stage3 fara usi,fara scoica,fara trapa.
 
Daddy
Mesaje: 447
Membru din: 07 Ian 2016, 14:01
Localitate: Bucuresti

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

24 Sep 2023, 13:25

Ideala este o evacuare activa cu valve.
Ex Seat Leon X-Perience 184 DSG

 
Avatar utilizator
Dragos WKS
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 15 Sep 2023, 21:10
Localitate: Bucuresti

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

25 Sep 2023, 01:45

Multumesc frumos tuturor !
@gamer - o luna am stat zilnic pe mobile. Majoritatea in price range-ul ala nu erau asa dotate, dar pana la urma am impuscat-o.
@daddy - asa zic si eu, bubuiala la buton, mers la 150kmh silentios.
@roger - urmeaza si softul candva, in astea doua luni am avut prea multe cheltuieli de-odata. casco,reparatie,revizii etc. sper ca luna viitoare sa o am reparata, cu stage 1 si folie. Cauciucurile cred ca raman pentru la anul.
@vzl - da, trebuie neaparat sa aud inainte. De ce sa nu bag 300v ? Face rau la astea stock ? :))
BTW, reparatia o voi face la GTT, am fost la baieti, super de treaba. Am facut o aroganta si mi-am comandat ornamentele negre de pe extensii praguri "upgrade", de carbon. 2600 lei. O luna pateu pe paine :)). Initial am fost la Avia Motors Militari, am stat 30 de minute sa caute cineva de acolo in aplicatiile lor informatii despre ornamentele respective, pana la urma a ramas ca ma suna ei. Si asa a ramas de atunci. E pacatoasa culoarea asta si din ce am vorbit cu cei de la GTT, nu stiu daca ar fi iesit cum trebuia la Avia.
 
Avatar utilizator
.VZL.
Mesaje: 597
Membru din: 25 Mai 2013, 10:53
Localitate: Constanta

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

25 Sep 2023, 09:33

Pai tu vrei sa tii catalizatorul...de ce sa pui 300v? Al a e ulei de blana nu de catalizator. E si mai scump. Am avut eu primele revizii la cupra dupa ce am facut motorul crezand ca face minuni...ok bun m-am dat sa vad ce poate masina...am alergat-o tot bordul dar dupa...ce faci? Duci copilu la gradi si ocazionalul talpa cand esti singur sau concediu. Reviziile eu oricum le fac la maxim 5k, am si la 3k, sa nu zic 2k cand mi-au zis niste mecanici buni ca e motorul praf din cauza magnetilor de la axe. Asa prefer un 5w40 schimbat mai des si aia e. Tu faci cum crezi ca e masina ta...aici doar discutam.
Seat Leon Cupra 5F SC 280hp stage3 fara usi,fara scoica,fara trapa.
 
Avatar utilizator
mBardos76
Mesaje: 106
Membru din: 10 Oct 2019, 00:39
Localitate: Targu Mures
Contact:

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

25 Sep 2023, 14:03

Foarte fain, sa-l stapanesti fara incidente! Si invidios pe scaune :P
De schimbul de ulei la ~30k sa nu-ti faci probleme, asa a venit si al meu din Germania, eu cum am fost si la circuit, i-am rugat pe cei de la reprezentanta sa mi-l schimbe la 1 an / 15k intervalul. De pe forumuri (externe si RO) am inteles ca Castrol Edge 5W-30 LL (cu VW 504/507 pe el) ajunge daca nu e tunata.
Aditional, la 4x4, mai ales astea Haldex, am inteles ca e recomandat sa ai acelasi marca/model de cauciucuri pe el (dar nu am experienta cu el, am FWD).
Leon Cupra 280 (Ex: MK5 GTI, Stage 2)
 
Avatar utilizator
Vlad24
Mesaje: 364
Membru din: 08 Sep 2015, 10:47

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

25 Sep 2023, 14:26

Salutare! Foarte faina masinuta! Cu uleiul sunt de aceeasi parere. Schimba-l la 10k km cu ulei normal de calitate si nu o sa ai probleme.
Imi pare rau pentru incident, dar se rezolva.
Poate ne tii la curent cu costul foliei PPF.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8633
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

25 Sep 2023, 22:19

baieti, legat de schimburile de ulei, fiecare are ideea lui. un lucru e clar, extremele nu sunt bune, nici schimb la 30k dar nici la 2k, sa fim seriosi :)) bine, tu florine faci km putini si lasi masina parcata, e normal ca daca trece anul ii faci schimbul chiar si cu 2k facuti.

dar nu uitati ca fiecare om isi foloseste masina in mod diferit. 'aici' in vest se fac kilometri multi, pe drumuri bune, in conditii mai bune. si da, reviziile se fac la reprezentanta, dupa carte service facute de fabrica, nu dupa opiniile unor diversi, care poate nu au nici macar o scoala profesionala terminata in domeniu. sau poate a facut ceva practica pe o dacie din 76 si un oltcit, si acum e 'mecanic', iar eu trebuie sa iau de bun tot ce spune. nu vreau sa fiu rautacios, si respect opiniile oricui, dar prefer intotdeauna sa trag concluziile singur. nu uitati ca masina are un senzor de calitate, si reduce numarul de km pana la urmatorul schimb de ulei daca se fac drumuri scurte etc. si da, mai exista si factorul uman, unii sunt mai ciobani si isi bat joc de lucrul lor si o calca pe motor rece, sau nu fac cooldown sau etc. astea sunt moduri mult mai sigure de a strica un motor decat in a schimba un ulei la un an poate si la 15-17-18000 whatever un ulei LL facut sa reziste 30000. si da, conteaza daca masina e stoc sau modificata, dar CEL MAI MULT conteaza cum mergi cu ea. ca poti sa forjezi ca un idiot o masina stoc, asa cum poti merge linistit si corect cu o masina modificata.

hai sa nu mai halim orice ni se arunca si sa tragem fiecare concluzii pentru el.
my 2 cents
 
Avatar utilizator
Dragos WKS
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 15 Sep 2023, 21:10
Localitate: Bucuresti

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

26 Sep 2023, 04:06

multumesc frumos ! Da, acum o sa bag 300v, experimentez. Si da, conteaza cum folosesti masina. Eu stau 2 minute dupa ce o pornesc la rece, daca i.am dat in gura, inainte sa ajung acasa , in ultimele 5 minute merg linistit. In orice caz, voi schimba uleiul la maxim 8k. Nu strica.
 
Avatar utilizator
Dragos WKS
Subiect Autor
Mesaje: 59
Membru din: 15 Sep 2023, 21:10
Localitate: Bucuresti

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

26 Sep 2023, 04:07

Vlad24 scrie:
Salutare! Foarte faina masinuta! Cu uleiul sunt de aceeasi parere. Schimba-l la 10k km cu ulei normal de calitate si nu o sa ai probleme.
Imi pare rau pentru incident, dar se rezolva.
Poate ne tii la curent cu costul foliei PPF.

Salut si multumesc, da, voi scrie aici tot istoricul si costurile.
 
Avatar utilizator
.VZL.
Mesaje: 597
Membru din: 25 Mai 2013, 10:53
Localitate: Constanta

Re: Leon Cupra 300 ST 4Drive Performance Pack

26 Sep 2023, 10:00

@gamer Ai dreptatea cu reviziile in afara dar la STOCK. Faceam revizie la octavia 1.9tdi la 15k care e o masina de naveta...dar la una de fuga la 30k ? :) e o gluma si 15 mii daca dai in ea, vede ture,bate,circuit...am mai zis...fiecare isi intretine masina cum vrea.
Seat Leon Cupra 5F SC 280hp stage3 fara usi,fara scoica,fara trapa.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori