Pagina 6 din 8

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 24 Mar 2019, 02:29
de -Axu-
Va mai spamez cu cateva poze :))) doar 500km momentan si imi place din ce in ce mai mult cu fiecare zi care trece
Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 25 Mar 2019, 03:15
de Razvan-BBY
Se numeste "efectul Cupra". Bine ai venit!

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 25 Mar 2019, 10:35
de Narcisila
Multumesc frumos ! Poate e cineva doritor de o intalnire intr un weekend ceva la Bucuresti/Ploiesti


O sa venim noi la OZN in Campina, vinerea asta, o parte din ClubSeat Bucuresti, daca esti interesat, si tu si saibot. Pe la 21.30-21.45 ajungem.

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 25 Mar 2019, 18:48
de -Axu-
Vineri sunt plecat pana la Buzau :( am vazut ca vinerea se face intalnire la Bucuresti in general , cred ca o sa ma prezint acolo probabil saptamana viitoare , multumesc de invitatie totusi

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 26 Mar 2019, 10:42
de Narcisila
-Axu- scrie:
Vineri sunt plecat pana la Buzau :( am vazut ca vinerea se face intalnire la Bucuresti in general , cred ca o sa ma prezint acolo probabil saptamana viitoare , multumesc de invitatie totusi

Cand ai Cupra ma gandesc ca distantele si timpii nu mai sunt o problema :D, Buzau e chiar aproape

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 26 Mar 2019, 14:03
de ggo89
Este absolut minunata. Superb spec. Felicitari !! :yah
Iti recomand sa si intretii acea ceramizare, eventual sa faci o reaplicare dupa 2 ani.
Masina mea dupa aproape 3 ani si 40k km, in continuare e ca noua, fara nici o zgarietura fina si asta in mare masura din cauza tratamentului.
Incearca sa o feresti de temperaturile extreme pentru ca plasticul in interior e slab calitativ. Un Sonax Gummi-Pflege e indicat sa fie aplicat pe chedere daca nu vrei sa-ti apara sunetele la denivelari si contorsionari ale sasiului.
Ai grija la inele si ceas pe mana pentru ca volanul se zgarie foarte usor. +1 mare la Michelin PS 4 S. Si eu am avut Conti si mi s-au parut groaznice mai ales la capitolele confort si zgomot.

Iti doresc sa te bucuri de ea la maxim!

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 26 Mar 2019, 16:52
de -Axu-
ggo89 scrie:
Este absolut minunata. Superb spec. Felicitari !! :yah
Iti recomand sa si intretii acea ceramizare, eventual sa faci o reaplicare dupa 2 ani.
Masina mea dupa aproape 3 ani si 40k km, in continuare e ca noua, fara nici o zgarietura fina si asta in mare masura din cauza tratamentului.
Incearca sa o feresti de temperaturile extreme pentru ca plasticul in interior e slab calitativ. Un Sonax Gummi-Pflege e indicat sa fie aplicat pe chedere daca nu vrei sa-ti apara sunetele la denivelari si contorsionari ale sasiului.
Ai grija la inele si ceas pe mana pentru ca volanul se zgarie foarte usor. +1 mare la Michelin PS 4 S. Si eu am avut Conti si mi s-au parut groaznice mai ales la capitolele confort si zgomot.

Iti doresc sa te bucuri de ea la maxim!

Multumesc frumos pentru sfaturi !! :cheers

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 28 Mar 2019, 01:28
de -Axu-
Update dupa protectie ceramica , in zilele urmatoare sper sa am timp sa merg la montat folii de protectie pe faruri
P.s : am trecut si pragul de 1000km si am alergat o putin
Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 01 Aug 2019, 12:32
de ghost
Sgt. Darian scrie:
@AdiNicu
Salut, Adi aici pot sa te ajut eu deoarce si eu voi urma aceasta operatiune de "resonator delete" la sfarsitul inceputul verii.

La noi cum se termina downpipe-ul si vine resonatorul intre cele doua este un coiler pus din fabrica. Asadar pentru a face resonator delete toba va trebui sa fie taiata cum se termina resonatorul si incepe din nou tubulatura. Se desface colierul din fata de la resonator se taie in spate dupa cum am spus si se inlocuieste practic cu o tubulatura.

Tubulatura eu am sa o achizitionez pe cea de la VAG Sport progressive parts.

Doar ca eu nu am sa imi tai toba originala care a venit din fabrica pe masina. Deoarece intre resonator si toba finala, toba originala care vine din fabrica pe masina este facuta dintr-o bucata, pe cand daca iei tot pe original resonatorul si toba finala nu mai vin dintr-o bucata ci trebuiesc conectate printr-un colier.
Motiv pentru care nu am sa imi tai toba originala si am sa imi comand pe original si resonatorul si toba finala.
Cu ocazia asta imi prezerv toba orginala si tai toba pe care o comand tot pe "original".
Toata treaba sare de la aprox 1000 ron la aprox 4000 ron. Depinde acum fiecare daca vrea sa isi salveze toba originala sau nu.


Salut ,
ti-ai facut cumva res delete? Ma tenteaza si pe mine dar eram curios daca la mersul cu 3000 rpm ,la drum intins nu este deranjant sunetul.Eu am avut un timp o toba finala Pilot care suna fain dar la drum lung era cam deranjanta.Era acea presiune acustica in masina asa zisul drone,fapt pentru care am revenit la finala stock.As incerca si cu rezonatorul daca as sti ca nu apare presiunea respectiva la mers constant.




Re: Cupra 290 MY19

Scris: 03 Aug 2019, 21:45
de Sgt. Darian
@ghost Ti am trimis mesaj in privat.

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 18 Noi 2019, 21:52
de -Axu-
Dupa cateva luni de inactivitate in care m am bucurat de masina revin si eu printre voi :)) , masina a suferit de un res delete insa din cauza filtrului de particule inca este destul de silentioasa , pe viitor vreau sa achizitionez un downpipe cu gpf off de la Miltek .
Iar pentru ca Roger si Gamer au adoptat deja look ul Cupra R , am achizitionat si eu grilele de R pe care le am primit azi , urmeaza poze dupa ce le montez .
Va las poza si cu setup ul de iarna
Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine.Imagine

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 18 Noi 2019, 22:03
de Roger
Bunatati de bunaciuni! Sunt tare curios cum o sa arate mutrisoara cu grilele de R dar fara lip ;)

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 19 Noi 2019, 09:16
de Cosmin
Deci pana la urma se pot cumpara la liber grilele astea de R sau e alta combinatie la mijloc?

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 19 Noi 2019, 10:03
de Roger
Acum da, s-a dat drumul la teava pt grilele vietii.

Re: Cupra 290 MY19

Scris: 19 Noi 2019, 12:49
de gamer555
frumos de tot. poza cu cuprele a ajuns pe pagina de FB, super!