@AdiNicu
Salut, Adi aici pot sa te ajut eu deoarce si eu voi urma aceasta operatiune de "resonator delete" la sfarsitul inceputul verii.
La noi cum se termina downpipe-ul si vine resonatorul intre cele doua este un coiler pus din fabrica. Asadar pentru a face resonator delete toba va trebui sa fie taiata cum se termina resonatorul si incepe din nou tubulatura. Se desface colierul din fata de la resonator se taie in spate dupa cum am spus si se inlocuieste practic cu o tubulatura.
Tubulatura eu am sa o achizitionez pe cea de la VAG Sport progressive parts.
Doar ca eu nu am sa imi tai toba originala care a venit din fabrica pe masina. Deoarece intre resonator si toba finala, toba originala care vine din fabrica pe masina este facuta dintr-o bucata, pe cand daca iei tot pe original resonatorul si toba finala nu mai vin dintr-o bucata ci trebuiesc conectate printr-un colier.
Motiv pentru care nu am sa imi tai toba originala si am sa imi comand pe original si resonatorul si toba finala.
Cu ocazia asta imi prezerv toba orginala si tai toba pe care o comand tot pe "original".
Toata treaba sare de la aprox 1000 ron la aprox 4000 ron. Depinde acum fiecare daca vrea sa isi salveze toba originala sau nu.