Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 
-Axu-
Subiect Autor
Mesaje: 55
Membru din: 02 Dec 2018, 15:58
Localitate: Constanta

Re: Cupra 290 MY19

21 Mar 2019, 13:50

gamer555 scrie:
daca nu o treci in Sport cutia nu prea sare de 4000, decat daca dai full talpa :)
pe aici prin belgia dealerii iti oferta si varianta sa iti faca ei rodajul inainte de livrare - gen iti cumperi merc amg gt-r, nu vrei sa ai rabdare o saptamana, nicio problema, ti-l zapacim noi. la porsche la fel si la multe alte branduri au asa ceva. nu e un job prea nasol sa faci rodaj la supercaruri, zic eu :)

Daca esti si pasionat e cel mai bun job :))
Seat Leon Cupra 2019 290 DSG Desire Red
 
Avatar utilizator
saibot
Mesaje: 444
Membru din: 09 Mar 2014, 11:50
Localitate: Ploiesti

Re: Cupra 290 MY19

21 Mar 2019, 16:39

Gamere, tu in perioada de rodaj nu ai dat cutia/drive profile pe Sport/Cupra, macar de curiozitate? :))
The ONLY Leon Cupra 280 in the WORLD with Orange Pack and Sarcastic Owner
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Cupra 290 MY19

21 Mar 2019, 17:15

doar de cateva ori si cu folosirea foarte moderata a pedalei, tocmai de frica sa nu se duca pana in rosu :) chiar pot spune ca am facut rodajul 99% ca la carte.

* si imediat dupa rodaj, cum am spus, calculat sa se termine cei 1500 km fix in granita la germani, avand in vedere ca eram in gasca cu alte 2 cupre ne-am dat la ele cum se cuvine. cativa km mai departe am testat si viteza maxima in varianta stock, adica 272 kmh pe ceas :) roger poate confirma, narcis si mai si pt ca la el ceasul arata 300+
 
-Axu-
Subiect Autor
Mesaje: 55
Membru din: 02 Dec 2018, 15:58
Localitate: Constanta

Re: Cupra 290 MY19

21 Mar 2019, 23:42

Marti masina are programare la protectie ceramica , revin cu poze dupa tratament , dupa iesirea din rodaj urmeaza si anularea intermediarei .
Seat Leon Cupra 2019 290 DSG Desire Red
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Cupra 290 MY19

21 Mar 2019, 23:53

La protectie ceramica ma gandeam si eu cand era proaspata, acum imi cam pare rau ca nu am facut. Cat despre intermediara, o sa fie sunet mai agresiv dar si mai violent, mai putin rafinat. O sa ai bubuieli popcorn non stop, poate deveni enervant. Si cu evacuarea stock, daca ai rabdare pana se arde, o sa se auda mai agresiv dupa 10k km.
 
-Axu-
Subiect Autor
Mesaje: 55
Membru din: 02 Dec 2018, 15:58
Localitate: Constanta

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 03:53

La fosta masina ( un golf 5 1.4 tsi 170 cai twincharged resoftat la 210 cai ) aveam scoasa finala si intermediara , ramanand doar catalizatorul stock , era cam enervanta la drum lung dar imi placea sa se auda tare :)))) la cupra o sa ma multumesc momentan doar cu anularea intermediarei ca pe viitor sa optez pentru ceva cu valve . Legat de protectia ceramica , stiind ca o sa o fac , am avut cele mai nebune cereri la dealer , sa nu se spele masina , sa nu dezlipeasca ei nimic de pe ea , sa nu dea gauri pentru suportul de numar , cand am ajuns masina era foarta foarte murdara dar am avut placerea sa dau eu cu grija totul jos de pe ea ca mai apoi sa o spal la un self wash fara sa o sterg ca sa nu fac microzgarieturi . :)))
Seat Leon Cupra 2019 290 DSG Desire Red
 
AdiNicu
Mesaje: 11
Membru din: 20 Mar 2019, 04:26

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 04:55

-Axu- scrie:
:)))) la cupra o sa ma multumesc momentan doar cu anularea intermediarei ....

Salut. Ai idee cat de greu sau usor e de anulat intermediara. Ma refer daca e cu flanse sau trebuie taiata teava? Daca e cu flanse se poate cumpara de undeva inlocuitorul intermediarei? Sau cum? Ar fi interesant sa urle ceva mai tare. :)
Merci
Leon CUPRA 290 MY 2016
Michelin CUP 2 rulzzz :)

 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8629
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 09:50

sunt mai multe variante, prin vest unde e ilegal sa faci asa ceva se taie pe partea de sus si se goleste in interior (la fel si la finale), sau se trage o teava dreapta prin ea. oricum, daca e de taiat recomand sa se taie doar intr-o parte si apoi inlocuita teava pana in colier (spre racordul flexibil) spre racordul flexibil (in fata), asta daca e teava dreapta. dar vede mesterul la fata locului ce are de facut...
 
Avatar utilizator
Sgt. Darian
Mesaje: 164
Membru din: 29 Aug 2016, 20:52
Localitate: Bucuresti

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 10:37

@AdiNicu
Salut, Adi aici pot sa te ajut eu deoarce si eu voi urma aceasta operatiune de "resonator delete" la sfarsitul inceputul verii.

La noi cum se termina downpipe-ul si vine resonatorul intre cele doua este un coiler pus din fabrica. Asadar pentru a face resonator delete toba va trebui sa fie taiata cum se termina resonatorul si incepe din nou tubulatura. Se desface colierul din fata de la resonator se taie in spate dupa cum am spus si se inlocuieste practic cu o tubulatura.

Tubulatura eu am sa o achizitionez pe cea de la VAG Sport progressive parts.

Doar ca eu nu am sa imi tai toba originala care a venit din fabrica pe masina. Deoarece intre resonator si toba finala, toba originala care vine din fabrica pe masina este facuta dintr-o bucata, pe cand daca iei tot pe original resonatorul si toba finala nu mai vin dintr-o bucata ci trebuiesc conectate printr-un colier.
Motiv pentru care nu am sa imi tai toba originala si am sa imi comand pe original si resonatorul si toba finala.
Cu ocazia asta imi prezerv toba orginala si tai toba pe care o comand tot pe "original".
Toata treaba sare de la aprox 1000 ron la aprox 4000 ron. Depinde acum fiecare daca vrea sa isi salveze toba originala sau nu.


17.10.95
Cupra 5F 290 2016^^ - Factory Stock
 
-Axu-
Subiect Autor
Mesaje: 55
Membru din: 02 Dec 2018, 15:58
Localitate: Constanta

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 10:52

Sgt. Darian scrie:
@AdiNicu
Salut, Adi aici pot sa te ajut eu deoarce si eu voi urma aceasta operatiune de "resonator delete" la sfarsitul inceputul verii.

La noi cum se termina downpipe-ul si vine resonatorul intre cele doua este un coiler pus din fabrica. Asadar pentru a face resonator delete toba va trebui sa fie taiata cum se termina resonatorul si incepe din nou tubulatura. Se desface colierul din fata de la resonator se taie in spate dupa cum am spus si se inlocuieste practic cu o tubulatura.

Tubulatura eu am sa o achizitionez pe cea de la VAG Sport progressive parts.

Doar ca eu nu am sa imi tai toba originala care a venit din fabrica pe masina. Deoarece intre resonator si toba finala, toba originala care vine din fabrica pe masina este facuta dintr-o bucata, pe cand daca iei tot pe original resonatorul si toba finala nu mai vin dintr-o bucata ci trebuiesc conectate printr-un colier.
Motiv pentru care nu am sa imi tai toba originala si am sa imi comand pe original si resonatorul si toba finala.
Cu ocazia asta imi prezerv toba orginala si tai toba pe care o comand tot pe "original".
Toata treaba sare de la aprox 1000 ron la aprox 4000 ron. Depinde acum fiecare daca vrea sa isi salveze toba originala sau nu.




Mi se pare inutil ce faci si doar arunci banii pe fereastra , treaba e foarte usoara , ai taiat intermediara si ai scos o , prinzi in cleme teava noua si daca vreodata te apuca nebunia sa o schimbi inapoi pui intermediara in cleme , nu o sa ti tina nimeni cont ca tu ai 2 seturi de evacuari sau alte nebunii.
Eu personal o sa merg la un atelier sa mi faca o intermediara ca cea de la vag sport cu reductia aia ca sa poata sa intre teava pe ea.
Seat Leon Cupra 2019 290 DSG Desire Red
 
Avatar utilizator
saibot
Mesaje: 444
Membru din: 09 Mar 2014, 11:50
Localitate: Ploiesti

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 11:09

Eu am inlocuit/anulat o intermediara (modelul meu are 2) la un atelier specializat de evacuari si m-a costat 300RON cu tot cu montaj. Materialul folosit este otel aluminizat, rezistent la coroziune si destul de usor. Orice peste 500ron pt o bucata de teava mi se pare exagerat. Spor!
The ONLY Leon Cupra 280 in the WORLD with Orange Pack and Sarcastic Owner
 
Avatar utilizator
Sgt. Darian
Mesaje: 164
Membru din: 29 Aug 2016, 20:52
Localitate: Bucuresti

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 11:48

@-Axu- Stiu, ca resonatorul se poate prinde la loc odata taiat in aceleasi coliere, dar aceasta metoda personal in ochii mei face ca masina sa nu mai fie "factory stock".
Pentru ca pana la urma masina nu a iesit de pe poarta fabricii cu colier in fata, colier in spate respectiv si tubulatura pe cod original. Nu, aceasta este o modificare adusa masinii de catre proprietar iar dupa cum am spus mai sus toba originala care vine pe masina din fabrica este dintr-o bucata pe cand aceeasi toba originala achizitionata ulterior vine pe bucati.

Eu la masina mea doresc ca oricand este "nevoie" sa pot sa o readuc in paramentrii cum era de fabrica. Eu am specificat mai sus ca toba de fabrica se poate salva sau nu, acum fiecare isi modifica masina proprie dupa aspectele si dorintele proprii.
17.10.95
Cupra 5F 290 2016^^ - Factory Stock
 
AdiNicu
Mesaje: 11
Membru din: 20 Mar 2019, 04:26

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 12:10

Merci de involvement domnilor. Sa nu poluam topicul omului aici...cred ca la o cafea s-ar discuta super pe aceasta tema. Numai bine in cateva zile revin si eu in tara si poate imi ajung si CUP 2 urile si o si incalt si sunt diaponibil de multe. Toba e mai la vale pe lista. No 1 ar fi racitor de ulei. Dar iarasi...pe alt topic putem vorbi.
Axu...sa o stapanesti sanatos, superba.
Eu am rodat-o 1500 de km si a fost ok. Primul ulei a fugit la vreo 8k. Si de atunci cum ajung cu el la track cum fuge. Ptr ca 130 de grade...cred ca e singura mea plangere asupra masinii.
Inca o data sa ai parte de mult fun si fara de probleme si griji! :)
Leon CUPRA 290 MY 2016
Michelin CUP 2 rulzzz :)
 
-Axu-
Subiect Autor
Mesaje: 55
Membru din: 02 Dec 2018, 15:58
Localitate: Constanta

Re: Cupra 290 MY19

22 Mar 2019, 15:26

AdiNicu scrie:
Merci de involvement domnilor. Sa nu poluam topicul omului aici...cred ca la o cafea s-ar discuta super pe aceasta tema. Numai bine in cateva zile revin si eu in tara si poate imi ajung si CUP 2 urile si o si incalt si sunt diaponibil de multe. Toba e mai la vale pe lista. No 1 ar fi racitor de ulei. Dar iarasi...pe alt topic putem vorbi.
Axu...sa o stapanesti sanatos, superba.
Eu am rodat-o 1500 de km si a fost ok. Primul ulei a fugit la vreo 8k. Si de atunci cum ajung cu el la track cum fuge. Ptr ca 130 de grade...cred ca e singura mea plangere asupra masinii.
Inca o data sa ai parte de mult fun si fara de probleme si griji! :)

Multumesc frumos ! Poate e cineva doritor de o intalnire intr un weekend ceva la Bucuresti/Ploiesti
Seat Leon Cupra 2019 290 DSG Desire Red
 
AdiNicu
Mesaje: 11
Membru din: 20 Mar 2019, 04:26

Re: Cupra 290 MY19

23 Mar 2019, 12:14

Ar fi o idee...keep me posted. Merci
Leon CUPRA 290 MY 2016
Michelin CUP 2 rulzzz :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori