Hello,
M-am gandit sa prezint si FR-ul meu, every-day car. Aveam nevoie de o masina, petnru ca batranul meu A-Classe 1.4 incepuse sa aiba cate o problema lunar, mai ales pe partea electrica.
Criteriile de selectie au fost: exclus trapa, DSG, 170-180CP, benzina, nevasta mi-a transmis ca dieselul iese din discutie. Asa ca pusesem ochii pe un A3 8V 1.8 TSI DSG prin firma Onroadcar, care mi-ar fi adus-o din Germania. Pentru ca nu am fost foarte hotarat, acea masina s-a dat in cateva ore iar noi am ramas cu un gust amar de regret.
Dar jumatatea mea mai buna a insistat cu cautarile si a gasit acest FR, destul de basic, cu senzori de parcare fata spate, 1.8TSI, DSG, jante 18", piele alcantara, final de 2014, 117000km, fara trapa (foarte important ptr mine, stiu cat am muncit la Cupra sa scap de ea, kg in plus in varful masinii). Un singur aspect nu mi-a placut, nu avea faruri LED.
Asa ca am ramas fidel marcii. Am cumparat masina prin Onroadcar, si dupa aproximativ 10 zile a ajuns la Sibiu de unde am luat-o personal pe 1 sept 2018.
Pe 25 septembrie veneam de la Delta Speed Solutions (cei care s-au ocupat de inmatriculare) cu numerle definitive in portbagaj.
Am ales B265EAT, 26 este ziua nevestei, data nuntii noastre si numarul meu de concurs in time-attack.
Din pacate nu am prea avut noroc cu masina pana acum, cu 300 de metri inainte sa ajung acasa sa montez numerele, s-a intamplat asta:
Cu toate ca am tras stanga cat am putut fara sa ating pe cineva din contrasens si oprisem pe loc, tipul se uita in partea cealalta crezand ca e o singura banda pe sens si accelera spre mine.
A urmat multa munca, masina fiind destul de serios avariata in partea frontala:
Dar m-am hotarat ca e momentul sa fac si primele modificari, conversie faruri full LED, grila si bara negru lucios:
Dupa tutorialul lui Silviu (dzraider), caruia ii multumesc mult si aici pentru tot ajutorul, am reusit conversia. Au trebuit inlocuite modulele CAN si BCM cu cele highline, montat modul autoleveling, senzor de autoleveling si tras cabluri. Cu toate ca am cumparat o mare parte din cablaje, la farul stang au trebuit trase inca 3 din modului de autoleveling. Impreuna cu Silviu, am refacut adaptarile si acum ma bucur din plin de reusita.
Masina in acest moment arata in halul urmator: