02 Mar 2018, 14:33
Masina ideala era Leonul cu interior de golf, rupea gura targului ; din pacate interiorul leonului nu are nicio legatura cu cel al golfului..si aici vw castiga f mult ; eu insa prefer TSI-ul la orice ora ; sa fim seriosi, niciuna nu e sprintena si nu exceleaza la reprize sau senzatii...insa la 1.6 TDI iti vor pica injectoarele si EGR-ul mai mult ca sigur, iar DPF-ul o sa fii nevoit sa scapi de el ; pe langa asta...1.6 tdi-ul ala e oleaca submotorizat ( nu ca leonul ar fi cine stie ce pwr car ), o sa simti asta vara, intr-un concediu ; daca era 2.0 era altceva, atunci discutam doar despre aspectul "pastrez masina noua sau umblu cu SH-ul "
pro leon
-aspect
-motorizare
-costuri intretinere
-dinamica
-km putini, masina luata de noua
contra
-interiorul si greierasii
pro golf
-valoarea de revanzare
-calitatea materialelor
-antifonarea
contra
-MOTORUL
Ramai cu Leonul, cu bune cu rele..pana ajungi tu la km golfului cred ca mai dureaza ; golful deja are km unde teoretic incep sa apara problemele.
p.s : 1.6 tdi nu consuma mai putin decat 1.4 tsi in nicio conditie ( poate doar daca mergi 2 km la -10 grade, dar nici atunci ).
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )