Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 44
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5581
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

26 Dec 2019, 14:19

Posibil ca atunci cand ai pornit AC'ul dupa mai mult timp si ti'a aburit geamurile pt prima oara sa le fi contaminat. Cred ca primul pas ar fi sa degresezi si sa cureti bine geamurile. Apoi, filtrul de polen. Si daca nu gasesti nimic umed prin masina si nu vrei sa iti bati capul in conditiile in care fenomenul se repeta, sa folosesti o solutie dedicata anti aburire ( ca cele pt lentilele ochelarilor, gasesti solutii dedicate la un magazin pt detailing ).

P.s : incearca si sa aerisesti bine masina, pt cateva minute sa lasi toate usile si haionul deschise.
ON : VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex : VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210hp Sportline PWD BY TCM TURBO
Ex : Seat Leon Stylance 1.6 102 hp
Ex : Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 2xx hp
Ex : Seat Ibiza 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO
Ex : Seat Ibiza 1.4 92 cp PWD BY DIMSPORT
Ex : Seat Ibiza Black 1.4 75 cp
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8381
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

27 Dec 2019, 11:01

Am zis ca am umezeala in masina constant, suntem 4 persoane cu zapada pe bocanci si haine etc. Aucum e mai bine.

Intre timp am gasit si o parcare curatata si goala, am putut sa experimentez pt prima data scandinavian flicks adevarate cu 4drive. Ce pot sa zic, wow, abia astept sa pun ventuza in geam si goproul, sa va arat si voua :)
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8381
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

31 Dec 2019, 15:16

cum am 'coborat' de la munte s-a rezolvat problema, deci clima de la altitudine si zapada pe care o aduceam in masina erau de vina. plimbatul constant si schimbul de altitudine 600 - 1500 metri in 20 minute de cateva ori pe zi, schimbul de la ploaie la zapada la gheata si inapoi, toate astea au fost un challenge nu doar pentru aerul conditionat, ci si pentru cauciucuri si sofer.
am avut mai multe momente in care masina a driftuit pe suprafata carosabila (pe gheata de sub zapada) si un episod scary in care a trebuit sa iau o curba ca in raliul suediei, cu bancul de zapada de pe margine. verificam constant in linie dreapta suprafata cu frane sa vad daca intra absul si daca aluneca, dar se schimba aderenta mai ceva ca pe nurburgring pe vremuri, dupa fiecare curba. episodul de care ziceam s-a intamplat la coborare, la o viteza de aprox 40-45 kmh, frana de motor a treia, franat usor pe drept inainte de fiecare curba, doar ca am simtit understeer puternic la curba la stanga si ca masina urma sa se duca fix inainte spre exteriorul curbei, in parapet. mi s-a parut imposibil sa incerc sa o redresez si am realizat ca o sa lovesc parapetul, asa ca am accelerat usor ca sa ajut cu spatele sa intru perfect paralel, ceea ce s-a si intamplat. o mica zdruncinatura si masina a ramas pe traiectorie, ceea ce a fost foarte important pentru ca incepeau sa vina masini de pe contrasens si ar fi fost o problema daca depaseam banda mea. m-am oprit la cativa metri sa vad care a fost damageul, nu am observat nimic asa ca mi-am continuat drumul.
acasa am spalat masina si am verificat in detaliu, nu am gasit niciun element indoit sau zgariat, a ajutat ca parapetul era imbracat in zapada moale aruncata de lama, a fost ca o perna. si a fost bine ca am intrat si paralel in el si nu cu botul sau spatele...
singura 'urma' a ramas lectia invatata, ca in conditiile alea trebuie sa fii extra mega precaut si ca nu poti prezice deloc ce se intampla. cauciucurile erau noi noute si performante varf, nu m-am jucat aiurea sa arunc masa, nu am franat in curba, singura variabila ce putea fi schimbata ar fi fost viteza scazuta pana pe la 25-30 si accelerat constant. dar era aiurea ca limita pe bucata respectiva era 100 si localnicii ma impingeau din bara spate de fiecare data tot drumul, ori stiau perfect unde sunt pericolele, ori erau inconstienti.

linie dupa vacanta, 2500 km, consum mediu 11.6, mersul prin germania pe noapte e mult mai gol, foarte lejer si am putut merge constant 180-210 la intoarcere, a fost si perfect uscat. driftuiala in parcare a fost mega fun, dar nu pot pune filmuletele pentru ca nu stiu ce cantau copiii in spate in timpul actiunii si era camera lipita de ei, acopera zgomotul motorului :) totusi talonul foarte mic si faptul ca protectia de janta vine undeva sus si e practic ineficienta, lookul acela stretch, toate astea au contribuit la expunerea buzei, practic dupa cele cateva sesiuni de invarteala am zgariat buzele la toate jantele si stanga si dreapta :) oricum planuiam sa le tin pentru iarna, impecabile nu mai erau deja pentru ca nu am avut chiar cea mai mare grija si la ultima intrare la vulcanizare si-au cam batut aia joc...
ma uit pentru jante de vara impecabile de care sper sa am mult mai multa grija :)

tragem cortina peste 2019, am avut suficiente aventuri si experiente pe Spa, Nurburgring, Autobahn si zapada. Pentru 2020 urmeaza upgradeuri la look (eleron cupra R, jante) si din nou portiile de circuit / nurburgring driving academy training e deja bookuit in iunie, pentru restul mai vedem

IMG_20191230_183502.jpg
IMG_20191230_183428.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
 
Avatar utilizator
Mirciuliqa
Mesaje: 913
Membru din: 17 Sep 2009, 15:21
Localitate: Bucuresti, Metalurgiei
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

01 Ian 2020, 02:38

La multi ani, Gamere!!!
SEAT Leon 5F FR 2018 1.8 TSI - IF 16 EGO
EX - SEAT Leon 5F 2013 1.6 TDI - IF 16 EGO
EX - SEAT Leon 1M 2003 1.8 20V - IL 03 BDA
VOLKSWAGEN Passat B6 2006 1.9 TDI - B 48 MMT
 
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9423
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

01 Ian 2020, 06:26

Sa traiesti! La multi ani!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 8586
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

01 Ian 2020, 16:31

La Multi Ani, de 2 ori!!!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
-Axu-
Mesaje: 48
Membru din: 02 Dec 2018, 15:58
Localitate: Constanta

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

02 Ian 2020, 04:45

La multi ani !!! Un an nou fericit si plin de impliniri !
Si o mica intrebare , stie cineva de unde as putea cumpara prelungire spate rieger in romania ? Sau de undeva unde sa livreze in romania.
Seat Leon Cupra 2019 290 DSG Desire Red
 
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8381
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

13 Ian 2020, 23:32

tras cateva poze cu Roger, odata cu iesirea la Salonul Auto
viewtopic.php?f=164&t=12520&p=444693#p444693

am lasat masina in parcare si am tras de manete volane si butoane in cateva masinute pentru care as putea sa... renunt la ea... :D

the usual suspects, toata lumea inghesuita pe ele, reteta curenta dar cu extra muschi, tehnologie dar si valoare, 4 cercuri etc
Imagine.Imagine
dar nu ma misca atat de tare incat sa imi curga balele pe langa ele. cu tot potentialul avut, performanta nu faci cu 2 tone sub tine.

apoi ceva de la brandul care nu mi-a spus niciodata nimic, dar cand e de recunoscut ceva frumos, trebuie facut
Imagine
si foarte frumos surprins de

Imagine
si cotiera ei magica :) serios acum, cautati una si jucati-va cu ea, e super nice :)

dezamagit de interiorul de f type R, pacat de motorul ala v8 supercharged 575 ps, dar interiorul mai slab ca o alfa romeo...

si bineinteles, crema, best car of the show pt mine
Imagine









.


.



.


.

se intelege despre ce e vorba, da?


Imagine
Imagine

pretentios nu sunt, de gt3 si gt3rs promit ca nu mai zic nimic, macar de un copilas din asta mic si zglobiu sa am parte candva :tongue :drive :roll:
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8381
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

23 Ian 2020, 01:09

A revenit prietenul galben in bord care imi spune ca au trecut vreo 20 si ceva de mii de km de la ultimul schimb, si ca vrea... placute noi :)

Stiu ca altii schimbau si discurile la al doilea set, inca nu m-am uitat sa vad despre ce e vorba, dar trebuie sa incep researchul. Poate merg pe ceva upgrade
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9423
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

26 Ian 2020, 20:01

Mai bine puneau seatul tau la stand. Slabut tare, iar noul brand Cupra nu parea sa sara in fata cu nimic.
Garajul te cheama, ia un set de placute si hai sa le schimbam.
 
corsi
Mesaje: 303
Membru din: 13 Oct 2008, 22:59
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

27 Ian 2020, 08:46

Salut, te gândești sa schimbi si discurile cu altceva sau doar plăcuțele?

Trimis de pe al meu SM-G973F folosind Tapatalk
Cupra st 4wd
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Subiect Autor
Mesaje: 8381
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

28 Ian 2020, 10:24

din ce vorbisem pe la ring acum ceva timp cu niste spanioli pasioanti, multi dintre ei cu performance pack au facut upgrade la placute din prima, de cum au luat masina. o sa ma interesez sa vad pe ce au mers ei. discurile nu le-as schimba decat daca trebuie.
 
corsi
Mesaje: 303
Membru din: 13 Oct 2008, 22:59
Localitate: bucuresti
Contact:

Re: Episodul 4 [5F]: Desire Red CUPRA ST 300++ 4Drive Performance Pack

28 Ian 2020, 22:48

Eu am cu masina 100k. Primul set de discuri le am schimbat la 16k. Al doilea la 80k. Amândouă ovalizate,al doilea set după o sesiune pe Adancata . Am mers cu plăcuțe stoc pana la 35k.Doua seturi. De la 35 la 80 am mers cu Ferodo DS 2500, (un singur set) iar de la 80 pana in prezent merg cu DS 3000. Mi s a părut o diferență mare in bine între stoc si ds2500, iar acum cu ds3000 diferența imensă în bine. Bite extraordinar chiar si dimineața la rece plus ca am scapat de bedding la fiecare 3-5 k. Se pare ca o sa schimb discurile mai rapid ( gen 35-40k) o dată cu plăcuțele. Dar asta e, in toate există si un minus.
Daca găsești alternativa la discuri sa mi zici si mie te rog. Chiar ma intereseaza pt ca mi se par veriga slabă.

Trimis de pe al meu SM-G973F folosind Tapatalk
Cupra st 4wd
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 44

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori