before and after
.
.
.
.
.
astazi am montat evacuarea JeDesign, am incercat sa fac poze si filmulete din aceleasi unghiuri sa se vada diferentele vizuale cat si de sunet. despre noile tipsuri nu pot sa zic ca sunt foarte incantat, sau cel putin de felul in care s-au montat (un pic iesite in afara, baietii au zis ca nu au avut loc de manevre). in plus, pe difuzorul stock par supersized, o sa ma orientez sa vad daca iau si difuzorul JeDesign sau incerc sa le bag un pic inauntru.
instalarea in schimb a mers bine, si partea mecanica si partea electrica, nemtii au dat instructiuni complete cat si toate cele necesare. ea functioneaza pe butonul CUPRA, cu valvele deschise doar in modul CUPRA si inchise in rest. ca si sunet, cu valvele inchise se aude deja mult mai bine decat stock, dar nu deranjant de tare. doar ca se aude ca e ceva evacuare de masina puternica, nu iese doar aer ca la stock si atat... in ture f inalte se aude binisor, se aude si DSG fart probabil la nivel de Cupra 290 5 usi stock. la mers intins la 100 kmh este complet insesizabila, in schimb la gear down se aud joasele (singurele chestii care se auzeau si la stock, sunetul infundat cu bass cand coboara motorul de la 2000 spre 1200 rpm). despe bolboroseala pops and bangs nu prea se aud, cel putin nu in modul Comfort. pe scurt, pare ceea ce as fi vrut de la masina sa vina din fabrica, singura chestie cu care trebuie sa vad e cum trebuie sa merg cu ea sa fie complet docila si nu stiu cum se aude de pe bancheta din spate ca sa zic QC pass
in modul CUPRA in schimb, treaba se deschide si iese la iveala zambetul larg pe chipul boyracerului, cu masina care urla constant, cu pocnitura puternica la upshift, cu pops and bangs clare si puternica la downshift sau acceleratie taiata. numai bun pt circuit, race mode. nu as recomanda pt oras mai ales intre blocuri, cred ca iti iei m*** din toate partile pe acceleratie si huruiala
ca sa fie huliganeala completa o sa incerc si un launch control
revin cu video