Dupa ce m-am intors acas am intrat in priza pentru vacanta cu familia, asa ca apuc sa scriu pe fuga pana se trezesc astia ca trebuie sa mergem la plaja
Asadar, cursul mi s-a parut foarte misto, merita banii din toate punctele de vedere, si pt organizare, cazare, mese si atentii pe tot parcursul cat si mai ales pentru contactul cu Ringul care e liber si nestingherit, ceva cu care nu am fost invatat in astia 7 ani de cand ma duc si mereu prindeam trafic si accidente. E o senzatie atat de misto sa te dai fara sa ai nicio masina in fata si sa nu vina nimeni din spate, sa ai circuitul doar pt tine...
O sa pun filmulete cand o sa apuc, ca si idee zic ca am prins multe chestii care imi dau senzatia de control in conditiile in care merg cu cel putin 15 secunde mai rapid pe tura ca inainte.
Cateva impresii, in primul rand jos palaria pentru cauciucuri, nu au guitat nici macar o data in atatea ture, multe date legate. O alegere pe care o recomand oricui ca si upgrade fata de Conti si Bridegestone cu care vine Cupra de fabrica, pur si simplu nu se compara.
Ultimele 3 4 ture m-am dat cu martorul de placute aprins, mai au f putina viata cele de pe fata. Planuiam oricum sa fac treaba asta, am deja 21k, doar ca as fi mers un pic mai tare. O ultima chestie, am inceput sa merg pe manual la cutie pt full control, e mai bine decat cu ea lasata pe sport, completeaza experienta intr-un mod corespunzator.